Venne: malmö spelade rätt bra på slutet, men jag hoppas mer än allt annat att ni slår ut Malmö i Kvalserien. Malmö är va jag tycker grymt tråkiga att se på. Leksand tillbaxs i Es till hösten? :)
mattias - 74: Jaa skoj att dom sänder Leksand =) .. Tror det blir hårt för oss riktigt hårt imorn för oss. de gäller att alla är taggade och att Karlberg vissar vägen som han inte har gjort i den här serien, han påminner mycket om förra årets Persson
Rasmus: De största hoten för Malmös del är Rögle och Södertälje. Båda har visat att de är bra lag och derbyna mot Rögle kommer att bli stentuffa. Leksand och Skellefteå kommer få det tufft med tanke på att Björklöven är med i kvalserien. Björklöven går på för 200% mot lagen från norr. Mot övriga lag får de agera slagpåse.
Matcherna mellan Rögle - MIF och SAIK - Löven är väl de matcherna som Rögle och Löven går in extra för.
Ja den där Rasmus verkar ha sten koll på Leksand. Fan det blir förlust med 6 - 0. Vi har ju bara Saarela som kan producera. Vad gör vi i Kvalserien egentligen ??
Ja, vad gör ni i kvalserien egentligen? Det undrar jag med! :)
Forza Green & Hedlund, dom kommer att dominera ikväll. Håller en liten tumme för Snygg-Janne i MIF också, men om dom gör varsitt mål så vinner ju Leksand med 2-1..
nyz: malmö snubbarna verkar ha sätt för mycket slagpåse hockey iår, tror ändå den blir en tät match! hoppas på leksand vinst, men det kommer bli tight, grabbarna vet ju vad som gäller men truppen känns inte lika namnkunnigt som es lagen elr ssk, men hoppas lagandan o team prestationen går över diva lirare!
nyz: blir nog ingen elitserie.....på tok för många dumma utvisningar.... bränner alledes för mycke chanser och det är alledes för lätt att göra mål på leksand
nyz: Efter att ha sett 2 perioder kvalhockey så måste jag säga att jag tycker synd om er. Efter första perioden så borde ni ledat med 2 mål eller något, men oskärpa och utvisningar ställer till det.
MorganaLefaey: Ja, jag känner lika... skönt att det inte var ren enögdhet, färgblindhet, eller vafan som helst. Fast jag tycker inte att man spelar ut ordentligt. Det är inte rejält. Jag vill se 100% i sista och "challe" på bänken!
mora1: menar naturligtvis vann. för er darantar som har missat det Danmark - lif 5 - 1 Nu är leksand nära elitserien, sm-guld, vm-guld - igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen
Leksand slår ur underläge denna kvalserie och vinner med 2 - 4 i premiären
Mål genom vopat x 2 Green och Bartek.
Heja Leksand mot Eliten.