Leksands IF

26768 inlägg · 1367 ämnen

Hårda bud!

« · 699489 Till forumet

Hårda bud!
Jag lider med er ,men kan inte annat än tycka det är skönt att C Lundmark gått på en riktig mina,hur skulle en gammal gnällgubbe kunnna hålla lif kvar i ES,Curt i lag mev Virus lindberg skulle få canada att ramla ner i b-vm.Hoppas att ni kommer tillbaks redan nästa år !!!
Kommentera

Sv: Hårda bud!
kraft: haha
Kommentera

VI ÄR TILLBAKA: Har du sett Peter Hirsch spela sen han lämnade Malmö?

Visst han var inte nå vidare lyckad i dom 5 matcherna han stog för Malmö under tidernas säsong.

Men han åkte hem till Nordsjælland Cobras (Fd Rungsted) och spelade 7 slutspelsmatcher med 95,0 i räddningsprocent.

I år har han spelat 36 matcher med 93 i räddningsprocent..

I allsvenskan håller han ganska hyfsad klass... men ingen toppmålvakt i Elitserien. Men nu är det så att vi ska spela allsvenskan så nåra toppmålvakter från elitserien lär vi inte få heller (om nu inte Backe mot all förmodan stannar).

När det gäller Jimmie Kraft utgår jag ifrån att du knappt vet vem det är...

Han håller bra allsvensk klass och skulle kunna göra ett kanonjobb i en tredje/fjärde femma... Västerås IK gjorde de dom kunde för att behålla honom men han trivdes inte i Västerås...

Jag har bott i Stockholm de här året och sett ett antal allsvenska matcher live...dom flesta med hammarby som ett av lagen så ja vet hur pass bra han är.
Kommentera

Jag tycker inte att pendeltåget passar riktigt. Det är väl inte fram och tillbaka som gäller utan lägg ut en bild på en paternosterhiss istället.
Kommentera

Frisco: Pendeltåget är en slags markering och därmed även en forhoppning om att det inte rullar iväg nåt "återtåget 3.0", för det var nog pinsamt att kalla det senaste "2.0".

Att rörelsen mer känns som upp och ner måhända, men så är det ju inte heller. Vi snackar devalvering och inflation. Eller möjligen himmel och helvete...
Kommentera

Åker Djurgården ut så blir det 14 lag direkt..
Kommentera

nyz: En vacker och fin förklaring. Tack. Fast en hiss av den typ jag nämnde skulle också passat bra. Fast kanske i ett annat sammanhang dårå.
Kommentera

En film som ja hitta på svenskafans

Kommentera

« · 699489