Leksands IF

26765 inlägg · 1367 ämnen

KARLBERG Klar för Zurich!

« · 546144 Till forumet

Sv: KARLBERG Klar för Zurich!
Steff:

Han ljuger väl inte, Jag tror inte Masken hade Tagit Jimmie om denne hade krävt 105 000 i månaden. Undrar vad challe $$$$ tackade nej till?
Kommentera

65selander:

Nej det kan man ju undra men jag har hört det från ganska så säkra källor.
Kommentera

mattias - 74:

Maskens kommentar i affären

Se länk!
Kommentera

Steff: när fick du tillgång till leksands lönelista? eller lyssnar du på skvallerpressen?
Kommentera

Db_04: Du verkar ju ha tillgång till den.......Du som tror du vet allt
Kommentera

Steff:

Du verkar ju veta hur det ligger till så du kan väl dela med dig av det till oss då? Flera säger att de har hört siffran mellan 60 65 000 i månaden, iof är det en fis i rymden jämfört med vad JJ och de andra " Stjärnorna " i fbk har men några 100 000 är det inte. Tror inte Masken betalar så mycket fören kille som inte gjort en enda es match :P
Kommentera

mattias - 74: jag förstår varför han inte skulle kunna, jag menar han är inte precis känd för att göra succévärvningar.
Kommentera

AD:

Vi snackar inte om värvningarna vi snackar lön, tror du själv att en es tränare är beredd att betala så mycket för en kille som inte gjort en enda es match??
Kommentera

mattias - 74: som sagt, vem vet hur masken resonerar?
Kommentera

Steff: nej ja har inte därför diskuterar jag inte siffror vilket du gör
Kommentera

Steff: men skaffar du listan och mejlar över den så klagar ja inte om du så säger att Jimmie får 500 000 ....
Kommentera

AD: inte jag...och ärligt talat vet ja inte om ja vill veta heller :) men de som kan sägas om Jimmie Eriksson så var många elitserieklubbar ute efter han och nog får han nog skapligt me pröjs för de han gör men ja säger inget om belloppen om ingen kan fixa fram leksands lönelista...
Kommentera

MrAce: mmm... nu tar du väl ändå i!?! Inte är väl allt tur - en hel del handlar också om otur, som att få för sig att hålla på ett lag som mora!
Jävla osis, det! :)
Kommentera

nyz:

Nej alla kan ju inte hålla på Rögle..

Kommentera

« · 546144