Dino: Att få storhetsvansinne redan innan första förlusten, första gången man spelar slutspel, är riktigt komiskt...
Vi ska spela om en plats i ES. Ni har säkrat er - försök att vara glad över er lyckade säsong istället för att spy galla över oss. Om det är svårt får du söka hjälp någon annanstans, för här lär du inte få mycket sympatier fortsättningsvis... idiot!
Diaz: tror även som du att SAIK var det bästa alternativet att möta i ks. är dock inte rädd för ssk, då vi spelat bättre än dem i årets matcher och har bättre målskyttar
men det är väll bara att sitera vad jag skrev i min presentation sent på försesongen.. "med det laget vi har nu spelar vi es hocky igen nästa höst"
tragiska moringar :) lycka till i slutspelet! NI KOMMER BEHÖVA DET! ut i första tippar ja på! kul för oss att få med oss både skellhell o malmö, båda lagen har målisar som darrar o släpper in mål från halva plan så det ska nog gå bra! rögle haltar oxå, mest rädd för SSK som stormat fram hela året!
Alisandali: Nej just det. Ni kan dra åt helvete allihopa! Kul när man står där med en arena och ett div.1 lag och tror att man är klart för nästa års elitserie! Där spelar bara de STORA lagen! Lillebror göre sig icke besvär!!! Som sagt ni kan dra åt helvete allihopa!! VI SKA SPELA SLUTSPEL!!!!!!!! MEN det vore roligt om ni kunde ta någon poäng i kvalet,l för spänningens skull......(kanske Nyköping hemma?)
Karlberg är den i Leksand som har underpresterat mest tycker jag. Hoppas även att Saarela visar sitt målsinne också nu får det har det varit lite si och så med på slutet.
mattias - 74: Bra att ha med sig en vinst in i kvalserien, bra för grabbarnas självförtroende. BTW, kollade på intervjun med huokko innan, fan va skön han är ;). 10 mål i kvalserien hans nya mål, detr grejjar han galant.
Håller med dig där. Han skulle inte ha varit kapten för laget. Skulle ha hittat någon från början, eller tagit bort han från den posten när man märkte han inte producerade som han skulle.
I mina ögon är han en bra hockeyspelare som gjort mycket bra saker för Leksand.
Huvida han är knepig eller inte, det har jag inte en aning om. Men vem är inte lite knepig :-)
Vi ska spela om en plats i ES. Ni har säkrat er - försök att vara glad över er lyckade säsong istället för att spy galla över oss. Om det är svårt får du söka hjälp någon annanstans, för här lär du inte få mycket sympatier fortsättningsvis... idiot!