Dino: Att få storhetsvansinne redan innan första förlusten, första gången man spelar slutspel, är riktigt komiskt...
Vi ska spela om en plats i ES. Ni har säkrat er - försök att vara glad över er lyckade säsong istället för att spy galla över oss. Om det är svårt får du söka hjälp någon annanstans, för här lär du inte få mycket sympatier fortsättningsvis... idiot!
nyz: och"två gånger är ett slutspelslag";) Nä men ja vet inte om de gäller dig men annars låter det att MORA IK hör inte hemma i elitserien p.g.a dålig klack-dålig arenamm men va fan kommer man åtta två år irad så är man väl ett elitserie lag så vänder vi på det med läksand vi tillhör elitserien p.g.a Fin arena vi fyller globen mest fans i sverige de e bara det att kommer man toksist i elitserien och får stryk i kvalet då e man ett allsvensktlag eller ska vi börja ringa å rösta vilka lag som ska va i elitserien nääää vi spelar om saken vi har inte storhetsvansinne vi har tillhört eliten i tre år pga att vi inte har förlorat lika många matcher som dom sämmre lagen ellerhur vet ej om detta gäller dig men ja tycker dalachark skämmer ut sig
SIVASN: Så är det tyvärr att vissa "leksingar" lever i total avsaknad av ödmjuket. Kriget mellan MIK och LIF har alltid funnits och det kommer att fortsätta vara så tills leksingarna har insett att det går inte att leva på gamla meriter.
SIVASN: vist hör ni hemma i elitserien med det spelet ni visar up på isen, men att ni har en av seriens sämsta klackar och en halv taskig arena är även det fakta
Falahk: ja de e inte vårat fel som står där i klacken om du syftar på antalet men nu på slutet har de varit ett jävla drag faktist sätt på dig en lös mustach å kom och titta på fakta DRAKARNA BLIR BARA BÄTTRE Å BÄTTRE så passa er =)
Det mest anmärkningsvärde var väl förra säsongen när ni inte lyckades fylla FMMA under nån match mot HV i slutspelet vilket jag tycker är pinsamt. Håller du inte med ?? sedan vad ni har för hall har mindre betydelse men det är ju Bevisat att Hockeyintresset i Mora inte är så stort
SIVASN: Ingen ska ta ifrån LIF att de har en bra klack, för så är det ju helt klart. Var på en firma i Tranemo en gång och där var varenda truck målad i LIF´s färger, det är supporters där:-) Men som du säger så har Drakarna oxå växt till sig nu när det blev sidbyte och mycket bättre drag i hallen nu.
mattias - 74: De bevisar att vi inte är nå medgångssupportrar =) Nä men visst vill ja ha fullsatt men 3500 i smidjegrav e tie gånger bättre än 7000 på globen men de har fortfarande inte med hockeyn å göra vi spelar hockey som platsar i elitserien fast vi hade haft en tom arena eller hur
mattias - 74: Hockey intresset är stort i Mora, inget snack om det. Lif har ju den fördelen där att den mesta publiken kommer från Falun , Blge och en del obildade Rättvikare;-)
Tubest: ja med falun borlänge så e de konstigare om inte lif fyller sin hall en att mora med omnäjd ska göra de tycker de är bra drag i våran lilla fina hall ! tro hur många leksingar som utalar sig som har varit på en MORA match iår
norrland: nej helt enkelt nog för ja är leksing men har inte speciellt höga tankar om Falu if´s ledarduo....+ att laget spelar skitfult och är urkassa... den där Hans Norman kan man ju få spel på
mattias - 74: Lär bli tufft, men vi har ju spelat jämnt mot HV denna säsong,så semifinal ska väl inte vara någon omöjlighet även om formen inte har varit på topp på sistone..
leksandboy: bler till att följa matchen från tv sofan, överväger dock fortfarande att ta mig upp till leksand och se LIF-SAIK live istellet för att sitta hemma och se den matchen(har för mig det var expressen som vissar den matchen)
Nu kommer jag att hålla på er i slutskedet av serien. :-) Det finns inget bättre i en tuff streckstrid än att topplagen tar styk av bottenlagen och får sina planer förstörda. Sätt gärna en käpp i hjulet åt Skellefteå igen, då mår jag nog som bäst.
mattias - 74: Det gör faktiskt inte jag. SAIKs fans kör med "viärsåjävlapopulärasåvibordefåenfriplats" som en del andra dryga fans också kör med. :-) En attityd som irriterar mig oerhört.
Vi ska spela om en plats i ES. Ni har säkrat er - försök att vara glad över er lyckade säsong istället för att spy galla över oss. Om det är svårt får du söka hjälp någon annanstans, för här lär du inte få mycket sympatier fortsättningsvis... idiot!