Tubest: ja med falun borlänge så e de konstigare om inte lif fyller sin hall en att mora med omnäjd ska göra de tycker de är bra drag i våran lilla fina hall ! tro hur många leksingar som utalar sig som har varit på en MORA match iår
norrland: nej helt enkelt nog för ja är leksing men har inte speciellt höga tankar om Falu if´s ledarduo....+ att laget spelar skitfult och är urkassa... den där Hans Norman kan man ju få spel på
mattias - 74: Lär bli tufft, men vi har ju spelat jämnt mot HV denna säsong,så semifinal ska väl inte vara någon omöjlighet även om formen inte har varit på topp på sistone..
leksandboy: bler till att följa matchen från tv sofan, överväger dock fortfarande att ta mig upp till leksand och se LIF-SAIK live istellet för att sitta hemma och se den matchen(har för mig det var expressen som vissar den matchen)
Nu kommer jag att hålla på er i slutskedet av serien. :-) Det finns inget bättre i en tuff streckstrid än att topplagen tar styk av bottenlagen och får sina planer förstörda. Sätt gärna en käpp i hjulet åt Skellefteå igen, då mår jag nog som bäst.
mattias - 74: Det gör faktiskt inte jag. SAIKs fans kör med "viärsåjävlapopulärasåvibordefåenfriplats" som en del andra dryga fans också kör med. :-) En attityd som irriterar mig oerhört.