Att leksand skulle spela grishockey stämmer inte om ni frågar mig!
Bara för att Leksand tuffade till sig förra året så var det enligt många för tufft. Leksand spelade grishockey leksand rappade och slog och leksand höll på med vedhuggning i mittzonen!
Gör inte alla lag det i mittzonen?
Ishockeyn blir tuffare och tuffare för varje år och att Leksand har varit liranas lag genom alla år tror jag att de flesta är eniga om!
Vissa tycks inte acceptera att Leksand är mediernas gullgrisar som någon skrev!
I mitt tycker så är det bara ren och skär avundsjuka från er som kritiserar Leksand!!
Mattias - 74: Visst finns det flera lag/spelare som ägnar sej åt diverse grishockey aktiga saker på isen. Ofta tenderar ju lag längre ner i tabellenb hålla på så här. Men jag kan inte påstå att jag kritiserar Leksands spelarna för att jag är avundsjuk och för att dom slog sönder fingrarna på 2 Frölundaiter förra säsongen
Mattias - 74: Visst finns det flera lag/spelare som ägnar sej åt diverse grishockey aktiga saker på isen. Ofta tenderar ju lag längre ner i tabellenb hålla på så här. Men jag kan inte påstå att jag kritiserar Leksands spelarna för att jag är avundsjuk och för att dom slog sönder fingrarna på 2 Frölundaiter förra säsongen
Ruffy: Löfström kan inte ens säga att jag vet vem det är. När hände detta och hur? Men bara för att ett lag råkar skada en spelare då behöver dom ju nödvändigtvis inte spela grishockey det beror ju på så mycke annat.
MoK: Sant. Och i detta fall var det ingen oschysst tackling utan bara att den tog olyckligt på Löfström. han drabbades väl av en hjärnskakning men hade väl drabbats av ett flertal tidigare. med detta i åtanke var det läkarens rekommendation att han skulle sluta då det kunde ge bestående men om han drabbades igen. Men någon leksing får gärna komma in och rätta om det inte var på det här viset.
Mattias - 74: Nej Nielsen o karlberg såg jag personligen aldrig hugga ved med sina klubbor men dock så många andra i Leksand under förra säsongen. Bara för att man inte hänger med behöver man ju inte hacka sönder motståndarna. Jaja får la se hur Leksand ser ut detta året. Bättre hoppas jag.
Svanru: Ja... hade missat en liten detalj... vi vann på bortaplan och ni förlorade hemma.. det borde borga för att det blir en faktor 1.5 också... Med andra ord... 1-15?
Undrar om detta är statisktiskt säkerhetsställt...?
Underdog: eftersom jag är FBK-supporter så var det "vi" som vann borta med 5-0 igår, men det spelar kanske inte nån större roll =) Att vinna en match betyder inte allt, vänta du bara, den 8:e januari ska ni få veta att ni lever ;) Då gör nämligen den lilagula-krossen uppehåll i Linköping där revanschen ska komma!
Mattias - 74: Lite tråkigt att en av era bästa snackar till sig ett matchstraff. Vi hade samma situation förra året och det tyder på en obalans i truppen. Kämpa på och ge oss lite hjälp att öka försprånget ännu mer till de övriga.
Att leksand skulle spela grishockey stämmer inte om ni frågar mig!
Bara för att Leksand tuffade till sig förra året så var det enligt många för tufft. Leksand spelade grishockey leksand rappade och slog och leksand höll på med vedhuggning i mittzonen!
Gör inte alla lag det i mittzonen?
Ishockeyn blir tuffare och tuffare för varje år och att Leksand har varit liranas lag genom alla år tror jag att de flesta är eniga om!
Vissa tycks inte acceptera att Leksand är mediernas gullgrisar som någon skrev!
I mitt tycker så är det bara ren och skär avundsjuka från er som kritiserar Leksand!!
Leksand Forever!