Leksands IF

26775 inlägg · 1367 ämnen

Leksand - Luleå!!

« · 643932 Till forumet

Sv: Leksand - Luleå!!
Frasse: helt klart....Loppan är inte heller nån spelare Leksand behöver...
Kommentera

mattias - 74: Backlund är het nu .....men hylla han inte för mycke......vettetusan om han pallar en kvalserie...
Kommentera

Db_04:

Han kommer rädda oss kvar... Jag anser att han spelat till sig en plats i VM! Kanske inte som 1 målis men med skall han....

Dessutom är hans nerver bättre nu än förra säsongen !!!
Kommentera

mattias - 74: Nja jag litar mer på Duba när det väl gäller ....

Och VM...glöm de
Hento , Liv och Honken där haru dom 3 målvakter som åker dit.... för Lunkan och Tellan lär ju få spela slutspel i NHL ....
Kommentera

Db_04:

Vi får väl se :)
Kommentera

mattias - 74: det får vi.....men en stabil back och en hyfad forward så klarar vi nog oss igenom KS...

och sen bort me
Golubovsky
Kommentera

Db_04:

Tror inte han kommer sticka.. verkar som om ingen vill ha honom... Han gjorde fan bara 1 byte vad jag såg och då höll han på och ställa till det :)

hade också ett haltaskigt skott på mål som Stigsson kunde sätta :)
Kommentera

mattias - 74: Nog finns de säkert nån som vill ha han......men inte till de priset...Leksand kan väll betala lönen året ut å låta han spela i Borlänge :)
Kommentera

Db_04:

Han platsar inte ens där.. Jag åker bättre skridskor... Fattar inte vad Masken tänkte när han tog honom till Leksand!! Trodde han att han skulel dominera bara för att han var RYSS eller ??

vad kostar Malkin tror du :P
Kommentera

mattias - 74: Ganska mycket skulle ja tro.... för Pittsburgh lär väll ha bjudit ett antal miljoner.....och har inte dom råd så lär inte Leksand ha de
Kommentera

mattias - 74:
Eller varför inte göra med Ryssen som något Ryskt lag gjorde med en Svensk dom inte ville ha kvar i laget för något år sedan.
Dumpad vid närmaste flygplats med kommentaren "You're not wanted"
Kommentera

Salcin: går han me på å riva kontraktet får han säkert nå kontrakt i ryssland....i nå skit lag i Ryska ligan lr i den ryska andra ligan..... kan man gå från Svenska J20 Superelit / Norska elitserien och få kontrakt i ryska andra ligan så borde nog Yan kunna få de också
Kommentera

Salcin: Var det inte Osmo Soutokorva som blev dumpad av Dynamo på det sättet, fast då var det väl på en busshållplats om jag inte minns fel.
Kommentera

Paddan:
Dumpningen kanske var vid en busshållplats som du säger , kommer inte riktigt ihåg vilket det var - hände ju som sagt för något år sedan.
Kommentera

Paddan:

Då kan dom göra likadant med Golybovsky också.... :-)
Kommentera

mattias - 74: Hmm, då kanske ni kan anlita Masken som busschaufför, för han har väl ändå inget annat för sig än att han kan ta en busstur till Ryssland enkel resa eller tur och retur om ni så vill.
Kommentera

Paddan:

Han kan ta Jonas med sig som som Biljettkontrollant :)
Kommentera

Salcin: Vill aldrig mer se Karlberg i Leksands tröja! finns ingen större svikare!!!
Kommentera

Venne:

Ingen större svikare??? Skämtar du ??? Burra då??
Kommentera

« · 643932