Jo jag misstänkte att det stod 2-3. Men om Mora datorn säger 3-3 så får det gärna vara det som gäller :-) Vilken kass öppning, är backar och köper korv måntro? Nu gäller det att komma in i 2:a och öka takten, det här håller ju inte. Bara att hoppas att VIK håller undan ikväll.
norrland: Alla hackade på mig när jag klagade på Belfour.. Men fy fan hoppas vi inte går upp, de är inter värda att gå upp mera ! TALANG på tv4 här med
Ja jag trodde det men viker man ner sig så här så är det ju nåstan så man ändrar sig. Rögle hemma skall vara 3 poäng. Förresten blir det kanske Leksand - Mora kommande säsong ändå om denna tabell står sig
mattias - 74: Ja det här blev ju inte den fredag som man hade tänkt sig. Hur fan gick det här till? På det här viset så har Dalarna inte något lag i ES nästa säsong.
mattias - 74: Det blir med största säkerhet Rv70-derbyn nästa år. Rögle kanske lyckas snuva Brynäs på ES-platsen. Så då blir det även Rv70/80-derbyn för Mora. Och för Leksand blir väl i så fall Rv70/50/80-derbyn?
Projta: Haha...ingen aaaaning du^^ Nu såg jag ju iof inte den matchen, hade fullt upp med en annan så att säga. Men av resultatet att döma så verkade han ju ha skött sig exemplariskt^^
Nalia: Jaja leksand får sätta på sig dum struten ikväll.. men men tar vi dom här 3 raka matcherna så kan vi gå upp .. Fast då krävs en bra målvakt som vi inte har idag
Elof`s grabbar stormar fram mot eliten!!