mattias - 74: nej, fan, leksand kommer inte att bli något värvarlag! var det inte för nåt år sedan som de sa att man skulle värva spelare med "hjärta" för klubben? Nej, tror nog, åtminstone Oduya ryktet är ganska löst (egenligen har jag ingen aning, jag bara hoppas innerligt).
Som sagt, vad ska han hit för? Känns som att det vore en riktig plump bland nyförvärven, hittils har de ju varit bra, men oduya skulle försöra mycket...
Frögren vore ju en kanonvärvning men en back som jag tycker masken skall försöka få tillbaka till dalarna är ju Ronnie Sundin, han skulle smaka mumma =)
Ola: det kan ju vara 105000 inkluderat med sociala avgfifter, bostad, bonusar osv. Om man tar bort det så kanske det blir omkring 60-70000 kvar, högst...(rena spekulationer alltså)
Finske forwarden Pasi Tuominen, 31, ska vara ett aktuellt namn för Leksand. Tuominen som gjorde sin klart bästa säsong karriären i vinter med Ässät. Tidigare under sina drygt tio år i finska SM-liiga, har det som bäst blivit 29 poäng för honom. Tuominen som i SM-liiga också representerat Tappara, Saipa och Jokerit, där han blev finsk mästare 2002.
Ja han var ju j-ligt namnkunnig......Hm. Sten i glashus kanske!?! Vad annars, Hucko? Wallenberg? Meijer....Vad? Jo jo fruktansvärt namnkunniga nyförvärv.
Dino: inte lika bra som för er i mora, men jag hoppas masken rekryterar en bra målvakt snart, kanske lill-honken?(helst än ännu bättre, men man kan inte få allt)
Falahk: JAg tror att ni kan vara lugna. Hedberg blir säkert kvar. Jag tror att NHL är ett avslutat kapitel för honom. Han har det så bra hemma nu med familjen och allt.....
Dino: Men om jag är riktigt ärlig så jag vet inte men jag tror inte att Backlund kan stanna Leksand han kan vell söka en klubb utomlands så han kan få spela lite för han är ju rätt hyfsad och sedan kan Leksand plocka en målvakt från juniorerna? eller?
se länk!!