Leksands IF

26765 inlägg · 1367 ämnen

Leksandsreportage!

« · 579053 Till forumet

Leksandsreportage!
På tv 4 lokala nyheter kl 1805 kommer ett reportage om Leksand och om lagets målsättnig m.m

Ni som inte kan vänta tills dess kan ju kolla en kortare version nu kl 0935 ;)

Målsättningen är tydligen slutspel????

Har de ändrat målstättning nu? trodde att det viktigaste var att klara sig kvar!!!
Kommentera

Sv: Leksandsreportage!
mattias - 74: Försäsongen kanske har gjort sitt till det beslutet?
Kommentera

Stigsson:

Förmodligen men ändå konstigt som nykomling ;)
Kommentera

mattias - 74: Håller med. Börja med att klara ES kontraktet till nästa säsong. Skulle det bli så att laget klarar sig att gå till slutspel så se det som en bonus. Däremot nästa säsong kan man sikta på att vara ett givet lag i slutspelet.
Kommentera

mattias - 74: Om det är så att försäsongen har fått laget att ändra målsättning så är man ute på mycket djupt vatten.

Vi får....., förlåt, NI får hoppas att det inte är det som är orsaken till att man ställt om siktet.
Kommentera

norrland: håller med fullständigt...men tror ändå att laget har kapaciteten att knipa 8:e platsen, men som sagt det är en ren bonus om vi går till slutspel
Kommentera

Venne:

Precis dessutom blir det ju lite extra pengar till Kassan så vi kan värva ännu mer nästa år ;) kanske en ryss eller tjeck :D
Kommentera

mattias - 74: satsa hellre på juniorerna.. har för många utlänningar nu tycker jag
Kommentera

vet nån om dom säljer biljetter innan matchen börjar på hemma premiären ?
Kommentera

Glempen: det är väl bara kolla på ticnet lr nåt liknande
Kommentera

undra om dom sääljer biljetter där ! typ 100 biljetter "först till kvarn"
Kommentera

Glempen:

Han som gör Leksands första mål i Es. kommer att värvas nästa säsong ;)
Kommentera

Venne: jag tycker bara att det är vettigt att satsa på slutspel, det är ju den enda egentliga målsättning man kan ha...och den är också fuult realistisk...
Kommentera

maki: Hoppas att du har rätt. Du får medhåll av Niklas Wikegård. Hans tips finns på text TV sid 471. Han tippar Leksand som femma. "Dom har fått ihop det". Medan han tror att Mora IK åker ur, för att dom inte håller klassen.
Kommentera

norrland: intressant... i det (hmm) framstående sportmagasinet FHM tippar Wikegård Leksand sist. Iofs så presenterar tidskriften ett antal andra fel i sin "elitseriespecial", så man kanske ska bortse från artikeln helt...
Kommentera

maki: Håller med.. Och det e ju inte speciellt Omöjligt att ta sig dit.!. Inte som Leksand spelat på Försäsong.. Men Hoppas bara det håller i sig.!!
Vad tror ni gubbs?
Kommentera

nyz: Hallo nyz .
Har du någon länk till den tidningen, eller finns den bara i pappersupplaga??
Kommentera

nyz: Ja jag säger då det, media gör alltid sina egna tolkningar utifrån vad någon säger. Men hans tips på SVT Text passar mig mycket bättre :-) Tiden får utvisa vart vi till slut landar i serien.
Första gången på länge som man verkligen längtar till en måndag :-)
Kommentera

Alisandali: 50 spänn i närmsta tidningshylla... på köpet får du även en och annan "hylla" :)
Kommentera

nyz:

hmm. Mpste handlas direkt :D
Kommentera

nyz:
Tror nog att wikegård är helt rätt ute ja *SSSSS* Skämt å sido, Lif blir kvar i år
Kommentera

Tubest:vi kommer att ta sm- guld! lr jag hoppas det:D
Kommentera

« · 579053