Är det nån mer än jag som har hört det ryktas om att Hans Lodin skall till BorlängeHockeyförening nästa år och kanske få sällskap av Magnus Svensson och Jardemyr!!!!
Hallå är detta sant så får de bygga ett större utvisningsbås i Borlänge Ishall!!!!
bajenmattias: det ligger antagligen ingen sanning alls i det där....och Svensson å jardemyr har det väll inte sagts nått om??? Lodin har ja hört...men han kommer säkert inte hit iaf...
Patrik Skene: typiskt frölunda fans å klaga på allt....varför gnälla på andra lag? det är skandal om ni INTE vinner smguld...ni har nästan för bra trupp för att misslyckas...men åker ni ur så börjar väll conny gnälla på domarn eller att motståndarna gick in för att skada....
Zcootah: Mig gör det ingenting i fall Lodin går till borlänge. Tycker inte han har nånting att hämta i elitserien. Han hänger inte med längre, och det är flera av våra backar som inte gör det. Ny backuppsättning till nästa säsong måste prioteras som nummer ett anser jag. Det går alldeles för sakta för en sån som Gällstedt. Nä, satsa nu på Lasse Jonsson och Jörgen Sundkvist och några mer rutinerade nyförvärv till nästa säsong så ordnar det sig.
Zcootah: Är inte bara vi som gnäller, och det är ingen tillfällighet heller, bara några insnöade enögda masar som inte har/vill fattat än hur läget ligger till med leksands sk "spel".
Mälarmasen: Jo det kan vara en bra lösning... för övrigt så måste leksand bli mer explosiva!.. men det kommer lösa sig till nästa år, fast det skulle inte vara fel om det redan kommer till slutspelet!
danoj: Man kan ju börja undra när VF-supportrarna skall släppa detta??? Verkar j-ligt svårt, för att inte säga omöjligt...
Hallå!!! Ni vann, fick tre points till, fortsatt komfortabel serieledning och halva Tre Kronor. Dessutom fick vi skadorna.
Så håller ni på och tjafsar fortfarande...märkligt. Vad vill ni att vi skall göra..? Lägga oss på knä och ta avstånd från de våra?
Visst, några av oss - däribland jag - har erkänt att vi emellanåt tenderar till att spela lite väl tufft. Men som främst ni, VF-fantaster, raljerar får ni det att låta som om LIF spelar fult i varje match. Och det vet ni FANIMEJ ingenting om.
MAStermind: Jag står upp och ger svar på tal när det snackas skit, kom inte och tro något annat, nu svarade jag på Zcootahs fullständigt meningslösa inlägg tex.
Mälarmasen: jo så tycker jag med...bort med gamlingarna ...Lasse å Sunka in...å Widing...sen har ja skrivit t.ex Jimmie Kraft (Hammarby) ung och lovande forward....men men det kommer väl sen...
Hallå är detta sant så får de bygga ett större utvisningsbås i Borlänge Ishall!!!!