Leksands IF

26741 inlägg · 1367 ämnen

Malmö - Leksand

« · 1010509 Till forumet


Sv: Malmö - Leksand
87bth01:

Jag ser inte på webben om det inte funkar till 100 % men blir bara förbannad. Men det kanske man blir ändå :-)
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74:

Den är lika slut som vårat ishockey lag , allt mindre än 9-2 till Malmö ses som ett fall framåt .
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74:

Funkar inte sverigewebben bra, eller varför ska ni inte kolla? Det blir ju bra mycket nervösare att lyssna, då man inte ser vad som faktiskt händer.
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
Alisandali:

Det får nog bli det ändå kanske. Måste ha nånting lugnande också. Nu skulle jag haft lite av den där Whiskeyn du fick men den är väl slut :)
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74: Varför inte lyssna på webbradion ??
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
87bth01:

Jag ser hellre Skithockey mellan Brynäs och Västerås :-)

Man kan springa emellan och ha på stats.swehockey.se :-)
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74:

Nej fy fan, aldrig i mitt liv att jag vågar lyssna på radion. Då inbillar man sig att det är målchans varje gång pucken är inne i offensiv zon.
Paradoxalt att det är det här man har gått och sett fram emot sen i somras, och när det nu är här vill man inget hellre än att det ska vara över.
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
norrland:

Nej jag har inte sett nån men det är rätt taskig kvalitet har jag hört men kanske värt och testa
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74:

Samma här, webradio eller Brynäs på TV, kommer förmodligen bara att ha ont i magen om man lyssnar på radion...
Har du sett någon match tidigare via weben, är det bra kvalitet?
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
norrland:

Jag har inte bestämt mig för om jag skall se matchen på webben eller följa den live via radion eller nätet på DD webb. Blir förmodligen att se Brynäsmatchen och sedan springa lite mellan tv och Datan, kärringen får gå iväg :)
Kommentera

Sv: Malmö - Leksand
mattias - 74:
Jag har precis samma känsla som du, dock vågar jag inte tippa hur det går. Kul att kvarserien är igång, men kvalserien är fan inte kul...svårt att koncentrera sig på jobbet ju...
Kommentera

Malmö - Leksand
Äntligen drar det igång, jag har ont i magen men förhoppningsvis är det bättre framåt si så där 2130 tiden :)

Tips 1 - 3
Kommentera

« · 1010509