Mer Vilja TACK!!!

« · 529060 Till forumet

Mer Vilja TACK!!!
Detta räcker inte Leksand, visst rutinen avgör på slutet men det krävs avsevärt bättre spel mot Brynäs om detta skall gå vägen!

3 lag på 7 poäng! Snacka om Getingbo!

Varför törs inte Pirro bänka Niklas Persson, Karln är hjälplös! Kanske dags för frölunda at ta honom nu då ;)
Kommentera

Sv: Mer Vilja TACK!!!
mattias - 74: Haha. Ni hade er chans att göra sig av med karln men tog den inte. Nu får ni stå ert kast.
Kommentera

Dragan 2k:

Ni brukar ju passa på när de är som bäst varför inte nu när han är som sämst ;)
Kommentera

mattias - 74: Han är juh redan klar för oss...
Kommentera

Swordster:

Skulle då inte förvåna mig om han väljer at lämna Leksand ifall inte Leksand klarar avencemanget till es, men då kan ni frå Fredrik Svensson också ;)
Kommentera

mattias - 74: haaaaah* bänka persson ? han va ju en av de bästa spelarna på plan
Kommentera

_xXx_:

Inte på nyköping inte, han var totalt oinspirerad och verkade mest åka och tänka på annat men igår var han desto bättre ;)
Kommentera

mattias - 74: Asså vad fan är felet? Niklas persson är en av Leksands bästa spelare enligt mig han kanske inte haft den bästa säsongen i år men förra säsongen levde vi typ bara på honom. och titta bara igår gjorde han 3 assist o spela riktigt bra
Kommentera

Leksand4Life: Så sant så.... men jag tror han rör på sig efter denna säsong :)
Kommentera

Leksand4Life:

Ja men mot Nyköping var han allt annat än bra och åkte mest omkring soim en primadonna på isen !!
Kommentera

mattias - 74: Kan man iofs tycka om Ryder med... inte för inte han kallas Easy-Ryder, juh.

Pajen var outstanding igår. Var bra tidigare i höstas när han fick spela tillsammans med Ryder, men har haft en riktig svacka alldeles för länge. Skönt att det lossnat för honom nu!
Kommentera

nyz:

Tycker jag också, inte bir det bättre av att timrå rycker i honom också, Hoppas Verkligen Leksnad klarar sig till es för jag vill inte bli av med honom, det finns så oerhört mycket ishockey i den karln.
Kommentera

« · 529060