På torsdag börjar kanske den viktigaste serien i Leksands historia!!
Med tanke på Nhl konflikten så hyser jag goda förhoppningar att detta skall gå bra!
3 orsaker till att Leksand skall ta sig tillbaka!!
1. Leksand är inte favoriter och slår därför ur underläge! 2. Johan Hedberg är enligt mig den bästa målvakten i ks 3. Ryder / Karlberg samarbete kommer fungera!!
Dessutom hoppas jag naturligtvis att Leksand säkrar kontraktet med ett par matcher kvar så man slipper sitta på nålar!
wille: Klart dom tar några poäng, Men dom spelar i allsvenskan nästa säsong för i es ska Leksand i mif spela o kommer nog göra det med tror jag. Men jag undrar en sak? vad händer om inte Leksand går upp? dom är ju "stor satsatt" och kravet är ju att gå upp, Men om dom inte gör det kommer nog några spelare byta klubb o efter det kanske man måste tänka om o planera om saker o ting som sagt nu eller aldrig eller åt minståne 2 år skulle jag tro om dom inte kommer upp iår så får dom vänta ett tag. tror jag iallfall eftersom att dom satsar så mkt nu. men jag är ganska säker på att det går vägen
Leksand4Life: Jag är ganska säker på att leksand inte har mkt att säga till om i matcherna mot MIF,Brynäs och Saik.. jag tror att det är i matcherna mot Saik so mdet kommer att avgöras och då hoppas jag själv att det blir Saik som följer med MIF upp till den högsta serien nästa säsong...Jag lider faktist med anrika Leksand som faktist hör hemma i Elitserien.(Leksand var ett av favoritlagen som barn) men tyvärr så tror jag inte att dalmasarna går upp nästa år trots den stora satsningen..
Med tanke på Nhl konflikten så hyser jag goda förhoppningar att detta skall gå bra!
3 orsaker till att Leksand skall ta sig tillbaka!!
1. Leksand är inte favoriter och slår därför ur underläge!
2. Johan Hedberg är enligt mig den bästa målvakten i ks
3. Ryder / Karlberg samarbete kommer fungera!!
Dessutom hoppas jag naturligtvis att Leksand säkrar kontraktet med ett par matcher kvar så man slipper sitta på nålar!
Sm guld 2006 ;)