Leksands IF

26720 inlägg · 1368 ämnen

Ny målvakt

« · 255124 Till forumet


Ny målvakt
LIF har idag ersatt Sean som förstamålvakt. Det blir en från lönnlövets förlovade land igen. Mike Bales var namnet.

Se länktips.
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66:

Vad vet du om bales??
Kommentera

Sv: Ny målvakt
bajenmattias: Tja, läs på länktipset... Han verkar vara en målvakt med mer NHL-meriter än Sean och spelar f n i Ingolstadt i tyska ligan där han har en procent på 92...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66:

Oki hoppas att han är mer stabli än geten då?

Hur son helst så´behövs det ju bra backar framför honom!

Greger kanske skulle fortsätta så man kan ju verkligen hoppas att han tar pennan och skriver under...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
bajenmattias: Japp, Greger Brun hoppas jag på jag med. Gärna Lodin ett år till också.
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66:

Lodin *S* You got to be kidding me *S*

Han är ju totlat hjälplös *S*Men men han blir säkert bättre nästa år

Jardan kan ju åka hem och dopa sig igen!
Kommentera

Sv: Ny målvakt
bajenmattias: Nej, jag skojar inte alls. Med reservation för att han kan ha blivit märkbart sämre redan till hösten...

Ska man döma efter denna säsong, så anser jag det inte är något snack däremot...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66:

snack om vadå?

Hänger inte riktigt med där men men man är juinte mer än människa!!!

Däreot ser jag gärna att elofsson stannar för han kommer att bli bra om han får utvecklas!
Kommentera

Sv: Ny målvakt
bajenmattias: Snack om att han (Lodin) inte ska fortsätta förstås.

Elof har kontrakt till nästa vår. Sen får vi se.
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Det ser kanske lite ljust ut om vi får en ny målvakt... med 23 NHL matcher i bagaet... fan vad gött...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Va skönt det kan vara med silly season. Här sitter vi och spekulerar om de som står som rykten på hockeymagasinet och så dyker det upp ett helt okänt namn. Man kan ju hoppas att han verkligen är bra!
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Mälarmasen: japp, Masken överraskar igen. Inte första gången.

F ö ligger nu en intervju med Masken ute på superstars.nu. Där reder han ut vissa begrepp och avfärdar vissa rykten.

Tydligen ser det ut som om vi har Lodin klar inför nästa år - och säkert Greger B också. Robban kommer säkert också att skriva på snart.
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66: Får inte Widing något kontrakt eller går han av egen vilja?Kan det vara Backlund som är den andra keepern?
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Mälarmasen: jag har sett Bales spela ett par matcher på tv....då var han ruggigt stabil....får hoppas han är bra och framför allt håller en jämn nivå...Sean var lite hit och dit...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Mike Bales! coolt namn :)
Kommentera

Sv: Ny målvakt
t0rre: Verkar vara fina namn som kan anlända till LIF om det vill sig...hörde om Bales bl.a...
Kommentera

Sv: Ny målvakt
gripen66:

Robban är jag inte lika säker på längre eftersom rykterna gick om att Kenta försökte få honom till DIF kommande säsong, men om Robert får väja själv så stannar han säket....
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Läste nyss intervjun med masken på superstars. Där sa han: "Vi har klart med två bra målvakter. Vår målsättning är att de skall spela varannan match under säsongen." Betyder detta att backlund är klar eller att Rönnqvist och Bales ska dela på målvaktssysslan??
Ja ja den som lever får se. Skönt oxå att Robban verkar vara så gott som klar. Bara inte pappa Kent lägger sig i för mycket :-)
Kommentera

« · 255124