Leksands IF

26772 inlägg · 1367 ämnen

Oflyt

« · 214921 Till forumet

Oflyt
Jag fattar inte hur man kan ha en så *pip* oflyt...
5 stolpskott å ett i ribban *suck* *suck*.. men vi KOMMER att greja ett slutspel ändå!!

Huj
Kommentera

Sv: Oflyt
Hanzon: Ja, hade SSK tagit 2-3 poäng hade det varit kört. Nu är det långt från det... men det känns lite jävligt ändå... av många skäl. Dels att det är kaffet, dels att sviten sprack och dels att vi som sagt hade sån jäkla oflyt med stolparna och ribban...

Men det är glömt på lördag vid halvtiotiden - för då ligger vi två pinnar plus på SSK ändå... ;-)
Kommentera

Hanzon: Japp det e så man ska se det,,!!! Bara kolla framåt nu... KOM IGEN LEKSAND!!!:.. mot slutspel.... o krossa allt motstånd på vägen!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

gripen66: precis... känns som om att det kommer att bli en avgörande match mot SSK den 25:e...
Kommentera

Hanzon: Ja, om både vi och SSK tar de poäng vi ska (SKA i LIF:s fall... :-) fram till dess så går vi mot det.
Kommentera

gripen66: Men det skulle vara skönare om vi skulle vara klara före den.. vilket vi kommer att vara (stor optimist)
Kommentera

Hanzon: That´s the spirit! ;-)
Kommentera

Sällan man sett ett lag med mer oflyt än Leksand enligt bilderna från Tv och snacket från radiosporten. Hur många stolp och ribbträffar hade ni inte?

Jens Nielsens arbete bakom mål när han serverade Micke Karlberg var riktigt snyggt.
Kommentera

Ja idag känns allt lite snopet, måste jag säga. Man får väl hoppas att detta inte är något tillbkaka fall till ala uddamålsförluster vi hade i höstas. Det tror jag dock inte att det är utan bara tillfälligheter. Det var skönt att SSK torska och att vi nu bara är 1 pinne efter. Tror nog att det avgörs i sista matchen vilka som spelar slutspel.

Nu tar vi nya tag och vinner mot ett formstarkt MoDo på lördag och tar poäng mot Djurgården på söndag.

GO Leksandstars!!!
Kommentera

Dragan 2k: ja fast skjuter man i ribban och stolpen kan det ju helt omöjligt bli mål. Eller hur?
Kommentera

svedas: Och poängen är vadå?
Kommentera

Dragan 2k: arr man måste skjuta i mål.
Kommentera

« · 214921