Nike89: Lite oväntat. Jag hade trott att man skulle värva en tillfällig andremålvakt, men det verkar som om Rönnquist ska ersätta Sean ett tag... Rönnquist var bra förut, men hur är det nu?
Vi lär få se... Frasse lär iaf stå ikväll antar jag... Hoppas att byråkraterna på Migrationsverket kan resa sig från julborden tillräckligt länge för att ge Foster klartecken så att han kan göra debut ikväll...
gripen66: Är väl bara att hoppas att Petter fortfarande vet hur man motar puckarna. Hoppas bara att Fransson får chansen ordentligt nu och att Rönnqvist blir andre målis. Vi har tyvär sumpat en del bra yngre målisar genom tiderna, tänker framförallt på Per Ragnar Bergqvist, som i mina ögon kunde ha blivit väldans bra.
Nu kämpar vi vidare och tar 3 nya poäng mot TIK ikväll.
bajenmattias: jag tycker då inte att Rönnquist är helt fel, men visst så måste ju Jonas få stå mer än honom, iaf i början. Men Petter är nog spelsugen, och jag tror att han kommer att göra bra ifrån sig!
Som det öät på "Masken" så skulle Petter vara backup åt Fransson i fall Fransson oxå skada sig.
Tycker jag verkar mycket klokt. Det är bättre att låta Fransson sta än Petter. Nog för att jag tror att Petter fortfarande kan agera korrekt i målet, men Fransson är våran framtidsman som målvakt.