Leksands IF

26720 inlägg · 1368 ämnen

Säsongen 03-04

« · 251280 Till forumet


Sv: Säsongen 03-04
Guinness: mm hade gärna sett Sean kvar, men men....
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
t0rre: Kan tro det...varför stack han?
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Guinness: det var nå tjafs med lönen, förslaget han fick, var 20% lägre, men för Leksand var det en höjning,
typ sveriges regering, du vet!

Fan ta Göran Persson! ;)
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
t0rre: Ska regeringen lägga sig i hockeyn nu oxå...räcker det inte med Fagerlund? Han förstör så det räcker tycker jag...
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Guinness: jag e inte säker men tror det va nåt sånt...
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
t0rre: Tragiskt...
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Fasen...nästan sex månader till ES-premiären 03/04.
Men hu som man längtar...

Och så detta "Silly Season" som gör att företagarna sliter sitt hår pga produktivitetsbortfall och som får en annan att, med bankande hjärta, gå in på Hockeymagasinets, TAIF:s och Svenska Fans´ hemsidor flera gånger varje timme ifall...tja...men nä...intet nytt ännu.

Jo, för f-n...Tobbe Holm klar för ännu en säsong. Suveränt, helt klart. Det behövs en rejäl spelare som är beredd att rycka in när det vankas gurgel.

Annars får man ju hoppas att LIF:s kontaktnät runt om i hockeyvärlden är brett och hett för närvarande.

Riktigt längtar efter en BOMB!!! ;)
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Skönt att man idag kunde läsa att Tobbe Holm fortsätter ett år till. Man kan ju hoppas på att han mognar till sig till kommande säsong och låter bli att fajtas allt för ofta. Gör han det kan han bli riktigt bra.

Hoppas att de andra kontraktlösa killarna oxå skriver på snart. Främst då Robban och Widing.
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Mälarmasen:

Ja fast jag ville ju inte att Tobias Holm skullevara kvar eftersom jag anser att han är totlat hjälplös men han kanske mognar och blir bättre till nästa säsong så det kanske är bara om han fortsätter

Bara inte han och Kåberg spelar ihop så :)
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
bajenmattias: Nä Kåberg vill vi inte ha!!!
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Mälarmasen: Skulle inte tro att det finns många backar i ES som är sugna på att åka in i sarghörnen och hämta puck om dom har Holm och Kåberg efter sig
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Alisandali: Nä men man ska ju kunna lira hockey oxå inte bara banka skiten ur motståndarna!
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Mälarmasen: Men Kåberg är tyvärr för dålig hockeyspelare för att platsa i LIF.
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Alisandali: Jo det kan man lugnt säga!
Kommentera

Sv: Säsongen 03-04
Mälarmasen:

`Vadå det är väl en sådan spelare som Kåberg som Leksand behöver...

en som kan spotta på lagkamrater och slåss i spelarghången har vi inte haft sedan Heinz ehlers och Burakowsky spelade ihop :)
Kommentera

« · 251280