Bicek o Watt o kanske Nemecek skulle man behållt! dom skulle vara bra i allsvenskan...men deras löner var nog skyhöga! Bicek är en riktigt duktig lirare...han var den ända som kämpade på o skrek på dom andra lirarna o KS..!! om han skulle haft 2 mer dugliga lirare breve sig så skulle han haft andra förutsättningar! man kan inte göra allt själv! så ja skulle velat sätt : Bicek , Karlberg & Saarela i en femma! sheisse vad poäng det skulle blivit!
mattias - 74: Har en del sköna citat alá Golubovsky på lager... vad sägs om följande: "Coach, why don´t you let me play? I´m faster than your forwards!"
mattias - 74: knappt platsa??? han var med i förstafemman hela säsongen och vann interna poängligan..... han är dom 10 gånger bättre än Widing & Almtorp
Projta: jo har nog med pengar och nivån att göra.....tråkit men ja tror nog de löser sig... Leksand hade nog inte räknat med han.... de är nog bara fansen som gjort det.
Är det bara jag som anser att årets upplaga av Leksand är bättre än fjolårets?
Med detta laget vi har nu borde vi klara oss hyfsat i ES och med Hyfsat menar jag 9 - 10 plats!
Känns som om nya tränaren och de nya finnarna kommer bli riktigt intressanta att följa! Enda jag har att klaga på är väl Elofsson! Sist var han urkass, hoppas han är bättre i år!!
www.eliteprospects.com/player.php?player=7115