Nr19: Finns tydligen mycket bra referenser på honom.Tror att Sigge haft honom bland annat.Och ska man börja om från noll som man säger är det nog det bästa att det kommer någon helt ny.
mattias - 74: Ja det förstår jag men Hallå bättre att satsa på en kanontränare och några bra spelare att bygga laget på.Får sen fylla på med unga hungriga 18-20 åringar.Här gäller det att Lundstöm gör ett bätter jobb en sin föregångare. Kommer att kosta men vad kostar det att inte satsa.Har aldrig gått att spara sig ur en kris och det kommer hellre aldig att gå
Nr19: Nja Osten känns inte helt OK för mej.Någon som kan förklare varför det sällan eller aldrig händer att en spelare som Leksand värvar blir bättre och utvecklas i klubben.Men när sen samma spelare byter klubb så vips är han näst intill landslagsman.det finns åtskilliga exempel genom åren.Varför är det så jo Mora hat förstått nogot som leksand helt har missat.Nämligen se till att alltid ha en bra tränare.
Nr19: Eftersom inte Mattias vill kicka in bollen som du så omsorgsfullt lagt upp på straffpunkten, samtidigt som du lämnade kassen vidöppen för att dricka kaffe på läktaren, tar jag istället tillfället i akt och pangar in straffen:
MIK 7-1: Simons har ju haft honom under uppsikt i flera år nu..... Men vi tar väl honom efter att han varit i LHC.... han kanske vill hem till dalarna igen och spela i elitserien.....Och då finns det väl bara Simons röda att välja på.....:)
Dino: Och varför skulle Pajen välja Dalarna om han längtar hem ?? Han är född och uppvuxen i Norrtälje , och är slåkt med Kenta och Robban Nilsson . Och Robban fick ju hemlängtan och stack till Djurgården när han spelade i Leksand , skulle tro att även Pajen hamnar där .
Kom på att Pajen kommer från Nynäshamn INTE Norrtälje som jag nyss skrev . Lika bra att ändra mig själv innan någon annan hinner göra det , fast 08 förort som 08 förort , same shit diffrents name .
Du kan inte tycka illa om en spelare som Niklas Persson som varit lojal mot föreningen och har alltid gjort sitt yttersta och haft en profesionell inställning på isen. Lotvonen unnar jag också ett nytt äventyr även om han dock har sagt att han ville stanna kvar i Leksand och göra skäl för lönen han fick föregående säsong. Men nu har han gjort sitt val och det accepterar jag...
Bara att önska dom lycka till...
Återstår att se om du får trycka ner Backlund på fredag också!!
Vet inte men han är nog inte aktuell,men det skulle vara helt ok för mej