Metal Guru: Kulka är en Hockeyspelare o Kalpa är ett hockeylag i finland! det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av mora i*ioter :)
Diaz: Kaipa är ett svenskt 70-talsband o Kapla är en hockeyspelare i Mora! det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av leksands i*ioter :)
Gidde: Början på hela den här diskussionen var ju två namnfel av Diaz.....
Jag som är Einstein i sammanhanget tyckte jag var för fin att påpeka det. Det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av leksands i*ioter :)
Db_04: vilka bättre lirare finns på marknaden då som skulle vilja lira i AS? kul iaf med Vopat i 2 år till :) det glädjer mig! han kunde även tänka sig att avsluta sin karriär i LIF oxå :) så det är hedrande att höra av en grabb som lirat över 130 matcher i NHL o AHL !
mattias - 74: ett par stabila defenciva backar är vad vi behöver mäst(dock skulle jag bli överlycklig ifall en kille som Benysek presenteras som nyförvärv eller någon av hans kalliber)
men även en bättre målis och en till vettig forward skulle markant öka våra chanser att fixa ks
dags att knyta till sig Robert Petrovicky? han kommer nog bli släppt från sin klubb i Schweiz, denna säsong har han gjort 13mål o 14 assist på 35 matcher! www.eliteprospects.com/player.php?player=1916
tycker att det är synd att vi inte varvade Mapletoft som spela ES med SSK förra säsongen o gjorde det riktigt bra, han drog till Nurnberg i Tyskland nu.. www.eliteprospects.com/player.php?player=7110
Synd bara att vi inte snappa upp Ian Moran, innan han skrev på för en tysk klubb, var exakt en sån back vi behövde..(förutom åldern då)!? www.eliteprospects.com/player.php?player=5085
Men 2 värvningar som inte skulle vara helt omöjliga skulle väl vara Brett Harkins i Skellhell som är påväg bort, ruskigt bra AS lirare: med 34 poäng på 26 matcher förra säsongen: www.eliteprospects.com/player.php?player=1357 han producerar ju alltid poäng... samt att backen Martin Öhrstedt lämnat Almtuna, skulle vara en ruskigt bra backvärvning eftersom han varit den som hållt ihop almtunas försvar, han var ju back nr 1 i almtuna när ragnarsson var skadad, säger väl en del?
Verkar som om SSK Rustar för Kvalserien !