Han kanske inte platsade i Anaheims backuppsättning i år, men han har ju gjort 30 poäng på 31 matcher vilket är riktigt riktigt brai Salzburg. Tror det kan bli bra, alla är bättre än Elof :)
mattias - 74: Då undrar jag, om han nu är en sån högkvalitativ back och en sån eftertraktad spelare, hur kommer det sig då att han spelat i Österrikiska ligan och inte i NHL denna säsong?
Projta: Nja, Elofsson är väl LIFs näst sämsta back efter Hultgren. Han eller Daniel Nielsen. Bästa laget ska väl spela, så varför får inte Rådde eller Källström spela istället?
Later bra med en till tuffing i Leksand. Maste ju handa nanting nu, kanske kan denna spelare ge laget den dar vackarklockan som de saknat nu i nagra matcher.
I kvalserien sa behovs det tuffingar och nu har Leksand 2 st om denne skriver pa vilket a bra.
87bth01: Jag vet att det är en grov jobbare, typ Holsmtröm om man ska jämför med någon.. så det är en bra frössträkrning, för hoppas vi hittar nå backar oxå! för de är väl där vi har problem
leksandboy: Vet inte så mycket om honom, känner igen namnet från tiden då jag samlade hockeybilder. Att döma av statistiken är han väl en allround-forward som spelar ganska tufft. Ingen utpräglad målskytt kanske.
87bth01: vet inte så mkt om denna lirare, förutom det jag sett på eliteprospects. Ngn som har bättre koll på han? Kommer han tillföra ngt? Vass målgörare?
mattias - 74: Ja, det var riktigt synd att han skulle dra på sig ryggskadan. Jag hoppas att bedömningen om hans status är korrekt och att hans ersättare fyller det tomrum som funnits... för visst måste det dyka upp nån annan!
Knogen: det är lungt vi hittar nog nån rumänsk massör snart som kan backa upp vår jänkare till fysioterapeut! sen kanske vi hittar nån fransk talang på nån bakgård i Paris!
mattias - 74: "Vi hörde att selläne var muntligt överens med Leksand men det var ju helt åt helvete =)"
Nja, det behöver ju inte vara helt åt helvete. De kanske var muntligen överens om att han aldrig någonsin skulle sätta sin skridskoskena på Ejendals is ;-)
Han har ju spelat med Björklöven också tidigare... han kanske är en glidare... en som gillar köra en säsong ibland o bara glassa... ;)