Projta: Med de spelare Södertälje haft genom åren, borde man lyckats bättre. Tomas Ros påstår att Strömberg varit i kvalserien tre gånger med Södertälje och inte hamnat under strecket någon gång. Detta är fel. Laget åkte ur en av de tre gångerna. Expressens krönikör Magnus Nyström tycker att Strömberg ska ha Magnus Arvedson som assistent. I så fall skulle Leksand ha två tränare som inte brukar få spelarna med sig. Det räcker nog med en.
TikinmyheartJag vet inte om han super mycket, men han är ju inte ordningsam. Om det sen beror på att han dricker 20 eller 3 öl, ja det vet jag inte. Men det är väl ofta så att man ger alkoholskulden till när vissa beter sig.
spud: Menar du allvar? Det är alltså sant att han super till ganska friskt? Jag trodde det var ett illariktat rykte mot honom. Har han varit så hela tiden i Modo?
" Leksand har på kort tid tappat spelare som Morten Green, Jesper Ollas och Johan Hägglund. Kanske kan Strömbergs intåg i Leksand väcka nytt intresse för laget och nytt engagemang inom föreningen."
Ollas och Hägglund är inte kalra för nya klubbar. ROS kanske vet nånting som inte vi andra vet.
Snackas ju om VIK för Ollas och timrå för Hägglund.
17.04.2009 08:30 Svenska strejkande "Linchepinga" Niklas Persson förhandlar med en av klubbarna och KHL kommit överens om nästan undertecknar ett kontrakt. Stallnamn fram tills du annonsera. Enligt svenska medier, ny arbetsplats kommer Persson Kazan "Ak Bars" eller Yaroslavl "lok."
- U Persson finns det en punkt i kontraktet som han kunde lämna laget om det bästa anbudet fått från utlandet, och ett sådant förslag är det, - bekräftat intresse för fram direktör Linchepinga.
mattias - 74: Detta vore helt rätt att få en så som Hedberg, men först måste skämtet Lundström sparkas han har inte rått kompetens att leda ett lag mot ES
Absolut. Enligt mitt resonemang tidigare i tråden angående målvaktssituationen i Atlanta så tror jag inte alls att det är omöjligt att han kommer hem nu.
På Johans blogg ( Malmöiten ) är det nån som skrivit en kommentar att ML skall få sluta med det sportsliga inom Leksands IF men att han skall få vara kvar i föreningen och få andra uppgifter. Bendelin tar över och Boorken kliver ner i båset. På Superstars forum snackas det om att Hedberg kommer " hem " igen!
Har Sperlle något kontrakt ? han är ju knappast sämre än Divis .