Leksands IF

26768 inlägg · 1367 ämnen

Sopor.

« · 851775 Till forumet

Sopor.
Nog för att det var på bortaplan, så tycker jag att leksand kunde skärpt till sig och tagit upp takten från första perioden med sig in i andra och jämnat ut till 2-2.
Men vad händer då?
Jo då kommer det typiska leksandsyndromet.
Utvisningar, slarv och inga skott på mål. De chanserna man får slarvar man bort, som tex power play.
Man ger upp helt enkelt. Man bjuder på endast hawaiihockey.
Ska dom som kom till klubben för att göra mål och hjälpa leksand spela vårdslöst och dra på sig utvisningar kan man ju ta in juniorer istället.
Jag är grymt besviken, för det som jämt börjar så bra blir lika snabbt så himla dåligt. Leksandhjärta hit och Leksandshjärta dit. Det finns ju inte.
Lika bra att börja bygga inför nästa år i Allsvenskan. För det är där Leksand hör hemma idag.
Kommentera

Sv: Sopor.
Recensenten: Hen helt korekt bedömning. Men detta har jag vetat några år..
Kommentera

Tåget har nu lämnat perongen och LIF står kvar..
Kommentera

Anders i Budum: Jag må dela din skadeglädje när det gäller leksand men det är på gränsen till osmakligt att vara här inne och strö salt i såren. Jubla inombords eller i någon annan gästbok vettja.
Kommentera

Gusten:
Jag är böjd att hålla med.

Det är aldrig vackert att bajsa i grannens rabatt, även om man tycker att hans brevlåda är ful.
Kommentera

Gusten: Tack Gusten och Metal Guru , att ni försöker hålla lite ording i våran gästbok .
Kommentera

Alisandali: har inga ord till hur omogna människor kan vara, vist vi är rivaler men man behöver inte sjunka till en papetisk lekskola nivå!
gå o drick lite sprit för erat kära mora kommer losa med 4 raka matcher!
ja är iaf en av dom som hoppas leksand går upp men vet att det kommer
bli 1 år till i AS, de sa ja redan innan säsongen startade! detta kommer bli en 2 års plan, men att ha kommit såhär långt redan första året är imponerande! räkna med att vi är om mora inom ett par år era glesbygda eremiter!
Kommentera

Diaz: var inte menat till dej alisandali!
Kommentera

lite läsning om en mindre omtyckt spelare
Kommentera

Db_04:

Överskriften gjorde att jag gissade rätt innan jag öppnade artikeln =)
Kommentera

mattias - 74: Ja eller vissa kan dom bura in för alltid!
Se länk
Kommentera

Projta:

Skall man bura in honom för gott bara för att han " Kanske " har hotat en vakt.

hade det varit nån spelare som du gillat hade du inte resonerat som du gör

Fattar inte vad det är med er som ogillar Niklas Persson ??

Visst han var väl inget lysande sista året i Leksand men var det någon som var det ??

Han har dessutom visar tillräckligt med hjärta då han valt spel i Leksand och As istället för en toppklubb i ES!

Sluta kasta skit på Niklas !
Kommentera

mattias - 74: Han var inte direkt salongsberusad under "Gräv-inline-cup", utan snarare plakat :) Att det spårat ur under kvällen är nog inte så konstigt... sopa!
Kommentera

nyz:

Sopa?

Motivera gärna varför man är en sopa om man går ut i vänners lag och blir plakat som du skriver ?? Trotr Aftonbladet som vanligt gör en höna av ett ägg :)
Kommentera

mattias - 74: Jag menar att du är en sopa! Klart som fan att du skulle fatta fel... :)
Kommentera

nyz: ...korrigering - den som går ut på "Lyckliga Huset" i tron om att man ska bli just lycklig, är en sopa. Så du kanske hade lite rätt ändå... men bara pyttelite! :)
Kommentera

mattias - 74: ja gillar inte Pajjen :) fast det var väll ingen nyhet ^^
Kommentera

Pajjen har fått en ny kompis som han kanske kan dela en å annan tuborg med
Kommentera

Db_04: Jadu, man kan inte dela nån glädje med dom iallfall =)
Kommentera

Nu gjorde Siklenka sin första ass för Lukko
Kommentera

Db_04:

Fler lär det bli
Kommentera

« · 851775