bobbe: Du vet att Mora Träsk är ett band från Gävle va? Slutet på jakten när de träffar tigern får bli signifikativt för kvällens match hoppas jag dvs en massa rädda LHCare som flyr!! ;)
65Selander & Bobbe: Jag satt just o läste igenom Bif-boken - funderade ett tag på att lägga mig i - men orkar inte.
Har bara en sak som ja vill lyfta fram: Varför får dessa sådan uppmärksamhet som de inte ska ha? Ignorera skiten istället. Det är väl ingen nyhet att de får exakt vad de är ute efter - publicitet.
65Selander: För övrigt bör man som brynäsare inte vara stolt över föreningens läggmatch. Det borde vara lika illa det, men det glöms som bobbe noterar bort i samanhanget. Inte för att det rättfärdigar något, men i alla fall.
Underdog: Vem har sagt att jag är stolt över Skellefteå matchen, det är ingen men jag har då inte sett någon supporterklubb som skriver som White lions gör på sin sida iaf.
Rötägg finns ju i de flesta olika supportergrupperna runt om i vårat avlånga land, varesig man vill tro det eller ej.
Jag kommer aldrig glömma bifs prestation emot saik förra säsongen. Visst man hade redan säkrat en plats, men inte går man och fölorar med 11-2 för det. Det är deras skydlighet att avsluta kvalserien på ett värdigt sätt gentemot sponsorer/supportarna och övriga lag.
Rob: Vem har sagt att de tvar en läggmatch? För att reslutatet blev så högt? Nej, Brynäs var redan klar för fortsatt spel i ES så de lär de äldre spelarna som var lite småskadade vila och lät sina juniorer lira. Det var bra att de fick lite speltid så att de får visa upp sig och att de försöker ta plats i A-truppen. Men läggmatch, Nej och åter Nej. det var inte ens i närheten av det. Alla lag förlorar någon sodan här match per säsong. Däremot det som står på White Lions hemsida ang matchen mot Brynäs ikväll, det är helt oacceptabelt... Så ska inte en Elitserie klubbs fans supportrar skriva överhuvudtaget.. Nej, de som sitter på eran it/hemsidan bör skämmas och jag tycker att ni som är medlem i White Lions bör ryta till och säga att så där ska man inte skriva, helt enkelt...
Visst man redan klara och då kan man passa på att vila lite gubbar, men bestod hela laget som reste upp till Skellefteå av junisar eller? Man undrar ju, 11-2 är det inte acceptabelt att förlora med mot ett lag från allsvenskan.
Rob: Visst vilade vi några snubbar, men det är nog inte grundförklaringen till debaclet som inte såg snyggt ut. Du kan inte lura psyket, det är nog huvudförklaringen. Dom gick nog in och försökte spela, men om inte huvudet är med, då rinner det lätt iväg. Skellefteå var ju dessutom heltaggade och hade allt att spela för. Läggmatchsnacket är ju bara rent nonsens och inte värt att kommentera.
65Selander: Tja, ska man ge honom någon kredit så är det väl för att han vägrade titta just för att han redan var säker på sin sak. Dommaren ska ju endast ta till det om han är osäker. Så lång rätt. Men det verkar ju som om han hade fel. Men det har ju dommaren rätt ofta så... det tillhör ju spelet.
Hur som haver - vi ska inte be om ursäkt för poängen utan glädja oss åt att vi är 4:a och om Timrå. Sen att det är tätaste djungeln bakom är ju lite oroväckande... det går fort i hockey.
RavenLord: Nej. Och det sa jag inte heller. Men så länge som vi inte har datoriserade dommare så får vi dras med mänskliga fel. Precis som när han friade från utvisning för er som föregick 1-0.
Underdog: Ja utvisningar missar de hit o dit men de skulle ta lite väl lång tid att kolla på video för varje sådan händelse...men till tveksama mål har de nu Videokamera så använd då den
Härligt! Vi har spelat mest bortamatcher av alla lag i serien, men ligger fyra jippi! :) Synd att vi förlorade mot Brynäs och bara gjorde två mål. Det är dåligt tycker jag!
Underdog: måldomaren var det och vela att han skulle se på videobilderna och är skyldig till att göra det,men han vägrade ju tyvärr för våran del och vi tappa 1poäng
Det är ingen frivillig spark av Tim och om vi fick ett tveksamt mål med oss är det skönt och rättvist att det kom mot Brynäs som försöker fuska till sig mål med flit genom Lagkaptenen Mel Gibson eller vem han försöker likna.
Dagens låt: Mora Träsk - Nu ska vi ut på tigerjakt...