Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

HV-LHC

« · 1027715 Till forumet


Sv: HV-LHC
Hemma igen!!så gött med seger!!Om man ska tänka possitivt så är det 120 min till Sm g... men vi väntar med att nämna det ,men en bra bit på väg!!!"Linköping såg lite trötta ut" yeah right !!kan jag inte hålla med om alls!!
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart:
Äh vinka kunde jag kosta på mig ,men halsduk..nä
Kommentera

Sv: HV-LHC
Hoppas verkligen att ni fixar guldet! Inte för att jag vanligtvis håller på LHC, men vill inte att det ska få gå till filmar-laget från JÖNSköping.
Kommentera

Sv: HV-LHC
LHC-girl: grattis .. så jävla skönt .... hockeyn vann en stor seger i går ...
Kommentera

Sv: HV-LHC
LHC-girl: Ja men inte kan vi känna igen dig om du inte tar på dig en TIK halsduk:) Hur var det annars i kobåset? Jag tyckte att HV:s publik hördes sparsamt på TV:n.

Stort grattis till LHC som spelade smart, men ack en sån trist match att titta på.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart:jag tyckte det var en fröjd att se lhcs försvar... det blir ingen buckla för jämtin och dom andra ... och det känns fantastiskt...
Kommentera

Sv: HV-LHC
distanserad: Överspelat nu men nog fick Hrdina avsluta mot Stana i match 1. Tycker absolut inte det är straff... Han släpper hakningen flera meter innan mål och låter Hrdina avlsuta. Att Hrdina sen skjuter över istället för att skjuta lågt är inget som man ska ta hänsyn till då han fick en chans att avsluta.
Kommentera

Sv: HV-LHC
FreddanVF:

Han blir ju upphakad i samband med skottögonblicket och inte behöver du väl ramla för att domaren skall blåsa straff. Hindrar man en klar målchans så är det väl straff eller ?
Kommentera

Sv: HV-LHC
mattias - 74: Jag tycker att han får en liten lätt hakning lite före skottsektorn som LHC spelaren sedan släpper sedan får Hrdina tid och skjuta men avslutar ganska klent över. Hade han skjutit lågt istället så hade han ju kanske gjort mål. Är inte det då en målchans? Jag har sett domare fria för värre saker men Kuben är så jäkla straffkåt. Kan inte förstå hur han kan få guldpipan jag tycker inte han tillhör toppen i Elitserien. Tyvärr så är det inte någon domare som håller en jämn acceptabel nivå. Alla gör en massa fel. Man blir inte direkt positivt överraskad någon gång. Men ser man junishockey och kolla kvalserien så ser man ju att det finns dom som har det värre.
Kommentera

Sv: HV-LHC
FreddanVF: Håller absolut med om domarnivån/nivåerna, men faktum är att man numera tydligen ska blåsa straff, även om spelaren ifråga får ett avslut på mål.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Så satt man och såg på matchen igår...som vanligt. Ser all hockey som går. Kvalserie, SM-slutspel.

Man vet att det är illa när man nu, som igår, satt tillsammans med brorsan och jublade vid Linköpingsmål. Jublade på samma sätt som man gör när Frölunda lirar.

What the hell happened?
Kommentera

Sv: HV-LHC
Dragan 2k: Tror svaret är ganska enkelt och som man redan varit inne på här i gästboken.

Vi som brinner för, och älskar hockey hatar spelare som ramlar för minsta vindpust. Spelare som tror att en agent från Hollywood sitter på läktaren som ska ge dem ett kontrakt när man avslutat sin karriär som hockeyspelare.

Läser jag i vår egen gästbok vad man där tycker om HV, så stämmer nog min beskrivning ganska bra.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart:

Själv håller jag på LHC för att jag hoppas Niklas Persson får den där titeln som han aldrig fock och inte ens var i närheten av i leksand.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart:
Tack !verkligen smart spel av Lhc men ingen publikmatch det kan jag hålla med om,men Helt ärligt blev jag inte impad alls av arenan! och inget vidare drag på publiken som jag hade väntat mig!! Men dom hade ju inte så mycket att jubla åt heller!!! Men vi VANN
Kommentera

Sv: HV-LHC
superfalle:
Tack håller med dig till fullo!!
Kommentera

Sv: HV-LHC
LHC-girl: Men det är bara synd att ni LHC fans återigen hamnar på Aftonbladets sidor som dåliga fans.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart:
ja det är jäkligt onödigt!
Kommentera

Sv: HV-LHC
Dragan 2k: Du kan vara lugn, det är helt normalt. När man ser LHC spela fylls man av en odefierbar lyckokänsla, värme, tillfredsställelse... Det bara händer. Kämpa inte emot, låt det bara ske. Jag kan skicka ett medlemskort. Ständig medlem i LHC kostar nog bara ett par lök och då har du säkrat ett liv i total lycka! ;)
Kommentera

Sv: HV-LHC
Larionov: Fan du låter som pingstpastor Stanley Sjöberg:)
Kommentera

Sv: HV-LHC
Larionov: haha en sann supporter... kul att höra. har ungefär samma känsla fast för tik.. ..
Kommentera

Sv: HV-LHC
Larionov:
Direktrapport från Hjärtat!!!
Kommentera

Sv: HV-LHC
ZZZzzznark....
Kommentera

Sv: HV-LHC
Tikinmyheart: Nej för tusan! Stanley var väl från Aneby, i hjärtat av Småland!

Fysisk Hockey visar prov på unika färdigheter. Att tala eller gå i sömnen har man ju hört talas om, men att skriva... Men alla har ju någon talang.
Kommentera

Sv: HV-LHC
Larionov: Det är en unik egenskap.
Kommentera

« · 1027715