Jamen om ingen annan vågar tänka tanken - så är det fan dags att den lyfts upp på agendan - Vi ligger på kvalspelsplats. Och det är inte sjukt mycket som tyder på att vi kommer avancera därifrån heller. Hemska tanke.
distanserad: Jag ser dock en liiiitet ljus i tunneln, vi har en match mindre spelad och ligger på samma poäng som Frölunda. Djurgårn ligger 1 poäng före och har en match mer spelad.
Det är inte mycket att glädja sig åt men kanske lite ljus i alla fall?
Själv blir jag nöjd med säsongen om vi skulle undvika kvalserien(ingenmansland), slutspel ser jag bara som en bonus i så fall!
Ni kan ju inte seriöst påstå att ni är nöjda med att missa slutspel? Jag anser det vara tragedi att missa slutspelet. Kvalserie ser jag som en extra bonus stöt av dolken.
Jag siktar fortfarande på SM-guld. Allt annat är jag inte nöjd med.
distanserad: Nej jag är inte nöjd med att missa slutspel... men är nöjd om jag slipper kvalspel. IBland får man helt enkelt justera sina mål vartefter det händer saker.
mok: timrå missa slutspel förra året ni ser ju nu när dom har friska spelare vad grymm dom är . ja menar man kan lära sig något med att missa slutspel ;)
mok: nä dom ledde bara med 12poäng till tvåan NÄR DOM HADE FULLT LAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det är inte sjukt mycket som tyder på att vi kommer avancera därifrån heller. Hemska tanke.