Vicke_LKPG: Ja det blir nog avgörande på måndag!! själv kan jag tyvärr inte se matchen..åker utomlands itvå veckor ni andra LHC:are får heja på Cluben åt mig.. Heja heja Cluben LHC är dom bästa!!
Jaha... snart dags. Sååå... blir vi första lag till semi?
Själv har jag börjat tveka lite. Har fått magont som antyder att vi får torsk idag... Hoppas bara det är tillfällig matförgifning som går över innan matchstart. Men illavarslande är det.
distanserad: Nåja, det var ju inte långt ifrån torsk idag. Spelarna stämplade ut lite för tidigt kändes det som. Men det löste sig... Frågan är om det är bra eller anus att få vänta över en vecka till nästa match?
Larionov: Jaadu, jag vet ifan om det inte är anus för lhc. Det har varit träningsmatchande mot luleå, och det vetifan vad som händer om vi får ett argt aggresivt timrå eller modo i semin, känns inte som om vi kommer hänga med alls i svängarna då.
FbK tycker jag vi sparar till finalen - ser för jävla bra ut.
distanserad: Eller så "tar vi" FBK som vilat lika länge.... ;) Vete sjutton om vi inte har lika bra chans mot dem som Modo eller Timrå.... Men min önskemotståndare är nog Brynäs... och de kan vi inte få! :(