Nå, är ni beredda att åka på stryk på söndag? ;) Hehe skämt åsido så brukar ju vi ha svårt för er i stångebro, vet inte vad det beror på. Målsnålt och tillknäppt, hopaps givetvis på en scenförändring på söndag, att vi vinner med 4-0 som jag har tippat :)
danoj: Ja, nu om någon gång så måste vi väl vinna borta mot lhc... Med tanke på det senaste spelet som VF visat upp så borde det här väl bli en enkel match(?)...
Dragan 2k: Tja, 1 poäng mot lule, modo eller brynäs lär väl inte vara några större problem, speciellt inte lule hemma... Hört att den matchen blir utsåld förresten...
gud: Minst sagt dyster. Det kanske finns en anledning till att Bendelin offentligt bad publiken om ursäkt efter matchen...
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro. Laget spelar stundtals jättebra, men det är alldeles för många spelare som inte ens är i närheten av vad man kan kräva. Notera att t.ex. föredettingen Thomas Johansson bänkades efter första perioden... vidare kommentarer överflödiga gällande honom.
Lösning ja.. vad ska man säga? Det är läskigt att se hur likgiltig jag, och många med mig, börjar bli. "Jaha, ännu en förlust. Som vanligt då." Jag hoppas att spelarna inte får samma tankar...
bobbe: vi Timrå IK supportrar hade samma känsla förra säsongen.. men vi "visste" att det skulle bli kval redan runt jul och redan då hade man ställt i sig på det...
bobbe: Till och med på White Lions forum där det brukar vara febril aktivitet lyser inläggen med sin frånvaro. Synd men förståligt. Hoppas nu att laget tar sig i kragen och presterar under kvalserien.
bobbe: Oavsett var ni hamnar till nästa säsong, så har ni Melin och b l a (kanske) Hellkvist o Leinonen o det är bara början vad jag förstår. Melin hade inte skrivit på om han inte fått bra garantier om fortsättningen. Så de så, luta dig tillbaks bara o vänta!
bobbe: Mitt hopp vilar helt och hållet i Bendelids händer - att han lyckas ruska liv i laget. Skulle han inte lyckas så skulle jag se det hela som något som varit dödsdömt sedan länge...
gud: Efter matchen mot MIF i torsdags så insåg även tränarna att det var kört och numera är man helt inriktade på kval. Innan dess körde de på som vanligt, men nu kan vi ju hoppas på nåt framgångsrikt nedträningsprojekt...
Jag lider med er, självförtroendet verkar kört i botten. Ni ska vara väldigt glada om ni stannar kvar eftersom lagen underifrån är dom bästa på länge. Ljuspunkten i LHC måste vara att ni har fått Melin, om ni mot förmodan skulle stanna kvar i elitserien så tar han nog er till slutspel iallafall. Se bara på vad han har gjort med Rögle denna säsong, ett imponerande jobb.
Hardmen: Det "fina" är ju att de även kommer att ta poäng av varandra (alltså inte bara från LHC) - det finns ju inga "genomglidare" a'la Leksand anno '02, Timrå anno '01, SSK anno '00 eller LHC anno '99... Kvalserien kommer nog att bli riktigt spännande i år.
LHC-webbteam: Jo det har du rätt i, jag tror att alla lag har chansen att bli bland dom två första. Brynäs är en rätt given etta tycker jag men annars kommer det att bli superjämnt.
Hardmen: Inledningen blir som alltid jätteviktig för sargade elitserielag - nog viktigare för dem än för de allsvenska lagen, men å andra sidan så bör nog elitserielagen (iform av på pappret större kunnande) även kunna dra mest nytta av en eventuell medgång...
Hehe skämt åsido så brukar ju vi ha svårt för er i stångebro, vet inte vad det beror på.
Målsnålt och tillknäppt, hopaps givetvis på en scenförändring på söndag, att vi vinner med 4-0 som jag har tippat :)