distanserad: Jag tror att det kan vara värre än vad han tror. Kolla länken där jag i diagramform visar hur de tolv lagen plockar poäng i sina matcher. LHC är den lite tjockare blå. Er trend är inte stark, om man säger som så.
Jag har inte 100% koll på LHC just nu. Så upplys mig, vad är det som säger att ni ska bryta trenden som leder ned i KS?
Metal Guru: Går ju iofs att analysera hur man vill. Men om du frågar mig:
- Våra målvakter har varit ALLT annat än stabila sista tiden. Nu fasar vi ut dem och kan förhoppningsvis få ett lyft iom detta.
- Vi har faktiskt spelat hysat i de flesta förlustmatcher - faktiskt fört spelet i de flesta, och faktiskt varit det bästa laget i många fighter.
När det ser ut så, så brukar det vända förr eller senare. Lite självförtroende och lite förnyat målisförtroende tror jag kommer lyfta laget.
Jag är övertygad om att vi fortfarande har ett av de starkaste lagen i serien och när det börjar dra ihop sig nu tror jag det kommer att visa sig.
OM vi går till slutspel så tror jag faktiskt vi har en chans att gå hela vägen. Å andra sidan så ser det ut som alla lag som går till slutspel kommer ha en realistisk chans att gå hela vägen. Jämt värre i år.
Skämt åsido: jag ska äta upp min Brynäskeps ifall LHC spelar i KS, men längre än så vågar jag inte sträcka mina förhoppningar om era vidare öden. Skulle iaf bli oerhört förvånad om ni inte går till slutspel. Ni såg bra ut senast i LA och med lite mer strikt tråkspel som utgångspunkt i matcherna så tror jag ni fixar skivan...
Orkar inte leta tråd, vill bara tacka för en god match och ge de tappra klackisarna beröm. Strongt gjort att göra den där resan och hålla igång om de 20+ gjorde. Mer sånt!
Perfekt. Då är jag helt säker på att vi tar oss dit.