Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Nya arenan: Cloetta Center

« · 286377 Till forumet

Sv: Nya arenan: Cloetta Center
QP: Jo, jag tänker på mig. *host*
Kommentera

Ja men vadå, en arena vid namn Cloetta Center. Nog för att cloetta gör gott godis, framförallt Center. Detta är ju skam,
fulaste namn på arena Cloetta-företag Center- Produkt.

Detta är skam, damm lamm.........FY Fan!

Timrå IK är alltid dom bästa.........
Kommentera

fanzin: Jösses.. det verkar finnas mycket agression i dig. Du har inte funderat på vad TIK:s arena heter? Rätt kasst namn, eller?
Kommentera

fanzin:
jag som TIMRÅ IK fan tycker att Cloetta Center är ett coolare namn än vad vi fick i Timrå...och varför så bitter och arg??
Kommentera

gud: det är väl inge fel på sydkraft heller.
Kommentera

mac3boy:
håller med..skrev bara coolare namn..;0)
Kommentera

gud: måste lägga mig i diskussionen

Cloetta är ett företag som har sitt säte i Linköping (lite utanför i Ljungsbro 1,2 mil bort där jag bor för övrigt 300 meter från Choklad fabriken) därför känns det helt ok med ett stort företag som stöder idrotten runt omkring även om man önskar att dom kunde ställa upp även för lite mindre klubbar i Ljungsbro området.

sen att det blev center känns oxå som ett bra val , dels ett produktnamn dels ett namn som visar vart centrum är liksom , det finns oxå arenor i NHL som heter center i "andra namn" ,ex: Pepsi Center = Colorado
Savis Center= St Louis

så varför klaga egentligen ?? lik väl som Löfberg lila arena eller Kinnarps arena eller ännu värre Coop Arena , varför duger inte Cloetta Center ???

Sydkraft arena i Norrland ????????????
Kommentera

Anledningen till att vissa har problem med namnet Cloetta Center är att det är Vi i Linköping som ska ha det namnet på vår arena. Hade det varit något annat lag som "döpt" sin arena till detta hade det nog varit ok för de flesta..
Kommentera

jg:
Håller solklart med dig. Synd att folk är avundssjuka på LHC, men det får vi leva med :)
Kommentera

Seymour Skinner: Ja eller hur,tur de.
Kommentera

gud: jo då gud,, är självklart inte glag över att Timrås arena ska heta SYDKRAFT ARENA, Men Cloetta Center?? Cloetta Arena skulle vara fan så mycket bättre. Men va fan gör det. Det är laget på isen man bryr sig om.
Kommentera

Ska LHC bjuda på gratis godis då eller? mm vore gott med lite choklad!,, ok bara ett skämt, då kan ju timrå bjuda på gratis el,, hehehe
Kommentera

fanzin:Lite gammal story detta men...
I Luleå kan man storhandla
I Linköping kan man äta choklad
I Karlstad(Färjestad) kan man dricka kaffe
Och sist men inte minst i Timrå delas det ut El-chokar...
Kommentera

Nike89:
vad gör man i Sundsvall då??
Kommentera

gud:Hälsar på en dam vid namn Gerd?
Kommentera

Nike89:
tänkte väl det..för hockey kan dom inte spela allafall...;0)
Kommentera

« · 286377