Välkomna till vår "nya" Sydkraft Arena i morgon. Hoppas det blir en bra match med många mål för Timrå ;-)
Såg på Percys Pågar att de rullar på med nya arenabygget. Ni behöver nog inte oroa er för att behöva inviga den i Allsvenskan. Linköping ser starka ut i år!
Lycka till i övriga matcher (men inte dem mot Timrå).
RoW: Ska bli kul att följa matchen - även om jag sitter fast i Sthlm... Tror det kan bli en riktigt kul match faktiskt. Timrå o Lhc verkar likna varandra i spelstil i år - vilket borde bädda för en chansrik offensiv hockey! Tror på båda lagen i år - hoppas o tror vi kan störa er i kraftverket.
Bobbe: Nosat till mig en 5-2 seger imorgon.
Kommer det nåt folk till Scaniarinken? Tänkte ta mig dit - som ssk spelar så kan det bli "hemma match" för oss.... :-)
Scaniarinken har så sköna minnen med sig... minns du 2 sek kvar... gjorde på mig nästan... undrar var vi hade varit om den pucken gått in och vi hade fått stanna i allsvenskan..... hu... vill inte tänka på det.
Såg på Percys Pågar att de rullar på med nya arenabygget. Ni behöver nog inte oroa er för att behöva inviga den i Allsvenskan. Linköping ser starka ut i år!
Lycka till i övriga matcher (men inte dem mot Timrå).