Oj då! Seger borta mot HV! Verkar som om LHC tagit sig samman. Enligt radion en välförtjänt seger. Och enligt radion så hördes LHCarna mest också. Hen-rink: hoppade du matchen? I så fall vet jag en som ångrar sig nu...=)
Nej, nu måste jag gå och ta till starkvarorna inför straffläggningen i Timrå. 4-4 mot Brynäs! Hur gick det till.... Mina nerver pallar inte med sån't här....
Förbaskat skönt att höra att laget verkar ha spelat med stort hjärta idag, kämpat skiten ur sig. Att sedan det gav 3 poäng är en bonus. Kanske ska vi inte dra för stora växlar av ett riktigt sargat HV71 i en megasvacka. Vi brukar ju dessutom spela bra mot dem. Men visst känns det som en riktig nytändning?
Ska bli riktigt intressant med Malmö på Tisdag... Men Casparsson i "FEL" tröja... Nej just det - han ska inte vara med mot Linköping i höst, visst var det avtalat så?
Tack LHC för att ha räddat min Lördag. Nu ska jag fira med en härlig kall öl.
Jag har inte så mycket att säga just nu, är på väg mot sängen efter en seger i Jönköping och en Kent-konsert i Norrköping...
...men i går visade laget att de är ett _lag_ och att de har _hjärta_. Tack för det!
Northbanks visade också vilken patetisk klack de är. WL var godkända, inte bra, men vann enkelt på läktaren ändå. På bortaplan. I en fullsatt Kinnarps Arena.
"SÅ JÄVLA ENKELT!", som det så vackert brukar heta.
Hen-rink: hoppade du matchen? I så fall vet jag en som ångrar sig nu...=)
Nej, nu måste jag gå och ta till starkvarorna inför straffläggningen i Timrå. 4-4 mot Brynäs! Hur gick det till.... Mina nerver pallar inte med sån't här....