Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Bätte bemötande!

« · 404883 Till forumet

Bätte bemötande!
Nu vet jag inte om det blir höstmatchen eller den i Januari vi kommer upp men jag hoppas då på bättre bemötande eftersom ni var taskiga nog att vända erat underläge sist vi var uppe! ;-)
Kommentera

Sv: Bätte bemötande!
65Selander:

På sidan av rinken ska vi så klart ha lite bättre uppträdande än senast. Vi ber lite smått generat om ursäkt för vårt taffliga uppträdande då. Det var lite uselt av oss att att vara så trevliga att ni knappt ville lämna sportsbaren för att kolla på matchen...

Däremot så lovar vi att vi kommer att som vanligt sopa banan med er nere på rinken.
Kommentera

Albert Hall: I såna fall så får ni sluta servera så god Buffé

Det skall bli kul iaf att komma upp igen eftersom jag fortfarande inte har sett en vinst där uppe!
Kommentera

65Selander: Vi kommer mest troligt me också. Så tre poäng är att fodra då, efter våran lååångaaaa resa!
Kommentera

65Selander: Skulle gärna åka ner till Gavlerinken och se en match, har aldrig varit där.. Hoppas vi kan åka ner ett gäng under detta året. Med Bil eller åka Tåg.
Kommentera

lizzard: Luleåfans anordnar resa ner till Gävle till matchen i slutet av februari. Vet dock inte hur du ställer dig till supporterresor, ville bara tipsa.
Kommentera

nappen: Iofs har jag aldrig följt med Luleåfans på någon resa, men jag tror faktiskt det e roligare att åka ner själv. Det blir kanske lite dyrare men då blir man inte lika bunden som om man skulle åka med dom.
Kommentera

lizzard: Kom igen nu!

Det är faktiskt roligare än man tror eftersom lär känna nytt och roligt folk!

Nu vet jag inte hur ni har det men vi har en spridning från 10-75 år på bussen/bussarna och då är det inte jag som är 75 år!
Kommentera

65Selander: Oj, 75 år gamla bussar. Det låter som att det tar en tid för er att komma till bortamatcherna...
Kommentera

Paddan: Sover inte du?

Nej helt allvarligt så är det många som förkastar supporterklubbarnas tjänster med resor mm.

Om man inte gillar konceptet, ge förslag på ändringasr mm eftersom i slutändan så är det supporterklubben som tjänar på det och givetvis Moderklubben eftersom fler reser!

Samt om man reser orgsniserat med supporterklubben så får man billigare biljetter också (ståplats)
Kommentera

65Selander:

Oj. Att du var så ung som tio måste jag säga var en överraskning!
Kommentera

knaskamilla: Nog för att jag stavar som en kratta men lite äldre är jag iaf!

Lövve- Snyggt jobb med fanssidan, Vi släpper nog våran i morgon kväll!
Kommentera

65Selander: Tackar, fast den är inte helt färdig. Lite smådetaljer återstår ännu men det skall väll vara klart innan ES drar igång.
Kommentera

65Selander: Som jag fattar det e det mest bara supar resor, och det e jag inte så pigg att åka på, jag åker ner för hockeyns skull. Så då tycker iaf jag att det är skönare att ta sig ner själv.
Kommentera

lizzard: Det kan jag förstå men det är ju upp till var och en om man vill dricka ;-)

Om det är fler "sobra" så kanske flera vågar åka med!
Kommentera

65Selander:

Nä, det är fan livsfarligt att åka på supporterresor. Det är ett under att jag överlevt.

;)
Kommentera

Vi tackar för Magnus Nilsson.
Han ser bra ut, och stor och stark.
Kommentera

Per HApps:
Vilket nummer kommer Mange ha i TIK?
Kommentera

Portello:
Ingen aning, tyvärr.
Kommentera

Portello: 27 tror jag han hade på hjälmen...
Kommentera

Swordster: Jepp, 27 ska han nog ha, var iaf det numret de presenterade honom som...
Kommentera

« · 404883