Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

En otråd på Hockeysnackiska

« · 117146 · » Till forumet

Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Lövva: Hrmpf! Varför skulle blonda flickor från Lule vara mer sabotagebenägna än andra?
Kommentera

Paddan: Är det inte föressten ett fel i tävlingen, vann inte Modo efter sudden? Då borde det väl vara kryss i den matchen?
Inte för att det skulle göra nån skillnad för mig, hade tvåa ju....
Kommentera

Portello: Vilken bro, Öresundsbron? ;-)
Kommentera

Paddan: Text? Nån sån har då inte jag på mina tangenter : )
Kommentera

Paddan: Joooo precis den ;)
Kommentera

Albert Hall: Jo, precis, det blev mål efter sudden. Så egentligen borde man ha haft mindre poäng än vad man har just nu, fortfarande en poäng mindre än Lizzard.
Kommentera

Paddan: Whhhhhhewwwww...... då ska jag ju ha mera poäng. Hade ju X i den matchen.
Kommentera

Var skriver man och klagar?? ;)
Kommentera

Lulekickan: Kunde just tänka mig det. Antar att dina tangenter är asbestbeklädda eller något sånt för att tåla de höga temperaturer som utvecklas när du med hög frenesi skriver alla dina inlägg mm.
Kommentera

Lulekickan: Jamen du ser ju vad dom lyckas med. Göra folk av med körkortet å allt. Folk tror att det är förarens fel, men ack så fel de kan ha :)
Kommentera

Portello: Jäklar.....hrm. Skrev jag det där? Menar ju att det "är möjligt" att det blev mål i sudden men jag är inte riktigt säker ;-)
Kommentera

Albert Hall: Ett mål och en assist. Han får ingen downperiod om han bara låter bli att bli osams med tränaren. Förresten är han ju lagkapten i Pelicans, Kung Jari. Klart han grejar ett smitt på 0,7p per match i sin moderklubb. Det har ju jag bestämt ju! Dessutom har jag satsat 500 spänn på det så jag vill ju helst vinna.
Kommentera

lhfpower: Hon är inte farlig. Skulle snare hävda att hon är livsfarlig. Du ska se blåmärket jag fick en gång :)
Kommentera

Lövva: Ajdå det var juu inge skoj men dom har juu sin dragningskraft ändå eller:)
Kommentera

Lövva: Så nu skyller du på Maria också. Typiskt Pitebor att skylla på andra. "Jag får inte betala min skuld för ÄnnHåÄll", typ...
Kommentera

Lulekickan: Allvarligt talat så nog tror jag han kan nå 0,7 poäng i snitt.
Kommentera

Lulekickan: Nämen det där var riktigt lågt. Måste vara den största förulämpningnen jag har fått i mitt liv. Gämför du mig med den dära....jamen huvva.
Kommentera

Lulekickan: Dra nu inte alla Pitebor över en kam
Kommentera

lhfpower: Joo, hon har ju d. Jag råkar ju jämt bryta henens naglar så jag antar vi är kvitt.
Kommentera

Portello: Bäst du kollar upp resultaten ordentligt.
Egentligen kanske du leder? :-)
Kommentera

Portello: Ligger du över oss andra då eller???? hehe
Kommentera

Albert Hall: Njaaaa det gör jag nog inte, men några fler poäng skulle jag ju ha
Kommentera

Portello: Pite har ett jävligt bra lunchställe, vad heter det nu igen, bredvid videobutiken? Har käkat där massor av gånger.
Kommentera

Lövva: Joo då är ni nog kvitt
Kommentera

Albert Hall: Pigalle måste du mena
Kommentera

Albert Hall: Det skulle han ha gjort i LHF också, om inte... om inte om fanns. Grejar han inte 0,7 p nu när han är tillbaka till rötterna och får spela med vettiga kedjekamrater så blir jag jäkligt förvånad. Med hans briljanta teknik, spelsinne och skridskoskicklighet ska man definitivt greja det.
Kommentera

Lövva: Jag hade väl kunnat jämföra med vilken Pitebo som helst elle? Att jag tog just det exemplet berodde bara på att det blir mest tydligt vad jag menar då : )
Kommentera

Lulekickan: Nämen Renberg. Det är alldels för låg nivå. Eller rättare sagt, det är ingen nivå alls. Renberg. *skakar på huvvet* Har fortfarande inte hämtat mig riktigt.
Kommentera

Portello: Pigalle menar jag.

Lulekickan: Ett tecken på att han kommer bättre överens med ledningen är väl att han är lagkapten. Väldigt sällan en sådan blir bänkad. Hur är laget rankad? Fågel, fisk eller mittimellan?
Kommentera

Lulekickan: Föresten, Bulan, Janne Sandtröm, Öhludn å Holmström då? Ligger de på samma nivå de också?
Kommentera

Lövva: Kan tänka mig det kan inte vara kul att jämföras med Renberg:)
Kommentera

lhfpower: Nää, jag säger ju att man skall passa sig för blondiner från Lule! :)
Kommentera

Lövva: Glöm inte Lassarna Lindgren, Hurtig och Edström heller.
Kommentera

Albert Hall: Hurtig kan vi ju glömma. Han är inget anant än en stor fet idiot. HUvva...blir bara arg när man äns hör hans namn. Fattar inte hur en sån människa är funtad.
Kommentera

Lövva: Vad har du emot Hurtig då?
Kommentera

Lövva: Jasså? Du gillar tydligen inte korvförsäljaren.
Kommentera

Portello: Kommer du inte ihåg föra några säsonger sen när Strömvall gick från Piteå till Luleå under säsongen å det blev ett himla liv. Då gick ju Hurtig ut i PT å sa: "Jag tycker att ALLA Pitebor ska bojkotta Lule"
Kommentera

Albert Hall: Fast korven är det inget fel på!!!

Paddan: Har du prövat den? Piteortens korv? :)
Kommentera

Lövva: Nope det kommer jag inte ihåg, jag har då inget emot honom ivarjefall
Kommentera

Lövva: Släpp det där nu Hurtig är en bra man som betytt mycket för Luleå det han sa kanske var lite klumpigt men vad skulle du ha sagt som Piteå spelare om ett annat lag kommit och tagit lagets bästa spelare vid en viktig tidpunkt på säsongen
Kommentera

Albert Hall: De är nog ett mitteemellanlag, tror jag, jag har inte stenkoll på vad alla lag har värvat eller tappat ännu. I vart fall lär de nog inte tampas om guldet, så mycket är jag ganska så säker på.

Att han fick bli lagkapten var nog nästan det bästa som kunde hända honom, då får han ju känna att de har förtroende för honom. De måste ta väl hand om Jari, han är som en känslig och begåvad konstnär och han spelar en hockey så vacker att mästarnas stora verk bleknar vid en jämförelse. Poetiskt va? : )
Kommentera

Lövva: Jag har för mig att Lasse Lindgren var rätt upprörd också, han tränade ju Pite då.
Sånt där hör ju till spelet tycker jag. Klart dom ska bli lite upprörda, dom kan ju inte bara stå med mössan i hand och tycka att altt Lule gör är ok.
Kommentera

Lövva: Näpp, måste ta mig upp till Pite först för att ha någon mölighet att testa korven, antar jag.
Kommentera

Sådärja . Nu har jag fått lite flera poäng :)
Kommentera

Lövva: Nix, dem räknar jag till lulingar numera. Alla 4 står faktiskt högt i kurs hos mig. Särskilt Holma med tanke på hans byggplaner. Tänk om fler NHL-proffs byggde ishallar för att ungdomarna skall få bättre med istider.
Kommentera

Lulekickan: Hockeyns Leonardo Da Vinci? Eller Mozart, kanske?
Eller Mr Bean?
Kommentera

Paddan: Om jag får din adress så kan jag skicka ner ett smakprov :)
Kommentera

lhfpower: Visst har Hurtig betytt mycke för Luleå. (Fast det har ju Renberg också gjort) Inte allra minst 93 i slutspelet. Det råder det ingen tvekan om. Men jag tycker man bör tänka sig lite grann för vad man säger. Oerhört dumt. Det var ju ändå hans gamla klubb han talade om. Visst kan man säga många dumma saker som man inte menar. Sen bara på Tavve "De kan ju itne ha höga studielån". Men Tavve bad i alla fall om ursäkt, starkt av honom. Men någon ursäkt från Hurtigs sidan har jag då inte hört
Kommentera

Paddan: Jaha, nu har Portellos "protest" gått igenom märker jag. Tre poäng mindre på 1-x-2 och själv kan han kamma hem 5 sprillans nya poäng.
Kommentera

Portello: Va, har dom ändrat resultatet? Mailade du till dom? Konstigt att det inte blivit rättat tidigare.
Kommentera

« · 117146 · »