Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

En otråd på Hockeysnackiska

« · 116977 · » Till forumet

Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello: Det där är nått Kivan skulle kunna ha sagt, fast han hade inte skojjat. Hahahahha
Kommentera

Portello: Jag utgår från att det är kl 18 som det brukar vara, fast jag tänkte nog bli insläppt tidigare.
Kommentera

Lulekickan: Ok , då vet jag. Kom ihåg att du ska guida oss efter matchen
Kommentera

Lulekickan: Åhh va jobbigt å vara där så tidigt. Du vet, vi som står måste ju se till så att vi får stå på våra vanliga platser :///
Kommentera

Dysso: Bra, du sopar nog hem allt skaruse. Själv förmår jag ju som sagt inte att tippa förlust, och det är ju sällan ett lag vinner alla 50 omgångar om man säger så. Fast i år kanske vi gör det, i alla fall måste vi göra det om mina tips skall gå in. : )
Kommentera

Lulekickan: Jag har ännu inte engagerad mig i tävlingen på officiella. Imorron ska jag göra det tror jag.
Måste ju vara med nu, även om jag inte tänkte det från början.
Kommentera

Dysso: Måste ju säga att jag är imponerad hur snabbt du lär dig!
Du har ju inte varit på våran sida så många gånger och redan lärt dig så mycket! :-)
Kommentera

Portello: Nejdå, jag har inte glömt att jag ska guida er efter matchen.
Kommentera

Lulekickan: Guida vars? Till parkeringsplatsen?
Kommentera

Albert Hall: Fast det verkar krängla med tipsbekräftelserna. Vet inte om det är någon överhuvudtaget som har fått någon, om de inte har fixat det de senaste timmarna förstås. Bekräftelserna ska ju annars skickas automatiskt.
Kommentera

Lövva: Hemligt : P
Kommentera

Lulekickan: Ojdå, det lät farligt d....tillhör jag den där skaran av Er???
Kommentera

Lövva: Du ska inte snacka skit om mig då jag inte är med och kan försvara mig=)
Kommentera

Lövva: Skaran bestod av lizzard och Portello när vi diskuterade det. Jag ska bara visa dem runt i Delf... F'låt, Coop Arena.
Kommentera

Lulekickan: Bara du är snabb, jag måste ju hem å sova :) antar att blir Portello som kör... `=)
Kommentera

Lövva: Tycker Lizzard ska köra. Vem har sagt att du får följa med oss?? Du får ta bussen.
Kommentera

Albert Hall skrev:
"Måste ju säga att jag är imponerad hur snabbt du lär dig!
Du har ju inte varit på våran sida så många gånger och redan lärt dig så mycket! :-)"

Hm? Jag förstår ingenting .. Var det nån pik eller?
Kommentera

Portello: Om du tvingar mig å fara igenom Rosvik på premiären då ska jag bita dig i örat! Det kommer att få Mike Tyson att blekna. Visst blir du rädd nu :)
Kommentera

Lövva: Jooooo jääterädd *darrar*
Kommentera

Portello: Joo jag förstår det. Fast jag tror nästan vi får fara med två bilar. Vet inte hur många vi blir ju men det låter iaf inte osannolikt.
Kommentera

Lövva: Ja, det hoppas jag. Alltså att Portello kör. Jag hörde ju talas om någon som kört lite för fort för ett tag sedan, och det under löpande prövotid och allt. Inte bra : )
Kommentera

Dysso: Det var nog ingen pik. Om jag ska gissa så tror jag han syftade på det där med att tippa med hjärta respektive att tippa med hjärna. Albert får väl rätta mig om det var något annat han menade.
Kommentera

Lulekickan:

Aha, så kanske det var. Jag är nog för trött för att förstå, jag är inte gjord för att stiga upp före klockan 5 hela tiden...

Till råga på allt så kommer jag stå och jobba när elitserien drar igång, var och inhandlade en fickradio idag för att åtminstone få radiosportens täckning av denna viktiga händelse. :)
Kommentera

Heter det förresten prövotid eller är jag bara miljöskadad av jobbet?
Kommentera

Lulekickan:

Stämmer att det heter så, du är inte helt miljöskadad. :)
Kommentera

Lulekickan: Nog heter det så
Kommentera

Dysso: Att stiga upp klockan fem skulle nog iofs gå bra, men då skulle jag vara tvungen att gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna. Senast 01.00, typ. Åh, om det bara kunde vara helg så jag fick sova hur länge som helst imorgon.

Stackars Dysso, hur fasiken kan man tvingas jobba när den händelse man har sett fram emot det senaste halvåret äntligen är här? Hemskt.
Kommentera

Portello: Tänkte väl det. En Expert kan ju inte ha fel, elle? : )
Kommentera

Lulekickan:

Har biljetter till HV's andra hemmamatch liggande här, så det är inte sååå synd om mig. Känns dock lite trist att inte kunna följa matchen mer intensivt än via radiosporten. Lär vara en aning ofokuserad på jobbet, 95% uppmärksamhet på radion, 4% på att låtsas jobba och 1% på att faktiskt jobba. :)
Kommentera

Lulekickan: Nog kan dom ha det, men inte du ;)
Kommentera

Dysso: Lite synd om dig är det ändå, det är ju inga biljetter till en LHF-match : )

Vad ska du förresten med de däringa 1 procenten till, det är väl onödigt. Satsa den procenten på radiolyssnandet istället.
Kommentera

Kung Kauppila fortsätter se till att jag inte förlorar mitt vad med Pinto. Han har gjort poäng i båda sina två första matcher för Pelicans.
Kommentera

Lulekickan: Jasså han har vaknat nu då han fått byta klubb:)
Kommentera

Lulekickan: Fast det kanske skall tilläggas. Jag hade bråttom. Var tvungen att fara till Sunderbyn ju. Luleå lyckas jämt förståra ens vardag. Fast jag har klarat teorin nu :) Så snart blir det min tur att köra (igen)
Kommentera

Lövva: Du får ta det lugnare ute på vägarne denna gång:)
Kommentera

lhfpower: Du vet, blonda flickor från Lule kan sabba mycke :)
Kommentera

Lövva: Har jag ingen egen erfarenhet av men det kanske är så:)
Kommentera

lhfpower: Det är ju fler än jag som har fått känna på det :)
Kommentera

Lövva: Blonda tjejer i Luleå är inte och leka med menar du alltså:)
Kommentera

lhfpower: Nä, inte de, fråga Kickan :)
Kommentera

Lövva: Hon är nog ganska farlig=)
Kommentera

Lulekickan:Jäklar vad ni producerar inlägg. Med den där takten så undrar jag ifall ni har kontrakt med någon tangentbordsfabrikant eller så, för jag antar att texten på alla tangenterna är bortnött av alla nedslag!
Kommentera

lhfpower: Fast det är ju ingenting gämfört med Maria. Hon ska man helt klart passa sig för *grr*
Kommentera

Paddan: Nämen hej! Vad har du pysslat med idag då?
Kommentera

Dysso: Äh, menade att du inte varit här så mycket, och ändå lärt dig så mycket att du leder tippartävlingen.
Långsökt försök till skämt, kanske.
Kommentera

Portello: Jaa, vad har jag gjort egentligen. De kallar det för arbete, men eftersom jag får samma lön som när jag stämplar så gör jag väl ungefär lika stor arbetsinsats. Nej, ärligt talat så har jag gjort något så tråkigt som att utvärdera närmare fyrahundra enkäter om turismen i Örnsköldsvik och slängt en massa överblivet broschyrmaterial i containrar.
Kommentera

Albert Hall: Skulle tro att det helt enkelt handlar om att han, precis som jag, kastar tärning för att se vilket resultat det ska bli i matchen och att han har haft bättre tur med tärningen ;-)
Kommentera

Lulekickan: Har dom lirat två matcher i Finland? Två assist från Jari? Lugn, hans downperiod kommer. :-)
Pintos stålar är säkra.
Kommentera

Paddan: Så ni har turister i (D)övik???? Näää alvarligt talat så är det jättefint i Höga kusten området, bron är rätt maffig .
Kommentera

Lövva: Jasså Är Maria farlig eller
Kommentera

« · 116977 · »