Portello: Vad tar de då när det är seriematcher 790? Eller ansåg de att de hade så fint besök att de kunde skinna lokalinvånarna lite.
Albert Hall: Jag kom faktiskt ihåg honom som SSK värvning en gång i tiden och gick in för att spana stats på honom och såg då att han var broder till Linus och chansade då på att det kanske bara är för att träna lite tills han får något kontrakt då det verkade som om han var kontraktslös.
Har man helt fel när det vid övergången till SSK snackades en hel del från deras sida om att han skulle bli en hit. Men att någon sådan aldrig kom. Det kanske är den yngre som skall bli en elitspelare av rang, verkar ju i alla fall gått lite snabbare för honom till ES kontrakt i alla fall.
En annan mycket intressant fundering är varför i sjutton jag går in på den här sidan mitt i natten efter en släcka övertidsfrustrations runda med en jobbpolare.
Testar om inloggningen funkar än. Och in kom jag. 1 vecka kvar av semestern. Livet ler. Ishockey, tja det är långt dit...
Kickan: Måste väl säga som så, att även om man har bytt användarnamn så är man inte helt förändrad. Men man saknar mångt och mycket från luleforumet. Som tex Sven Savage, vars är alla uträkningar och statistiska underverk? Iofs så borde jag aldrig gillat dessa då han utav någon anledning alltid fann en väg att genom lite okända faktorer styra allt så att Luleå blev bäst. Vars är allt bråk som West lyckades skapa genom att ibland vara allt för rak? Men visst kommer man ihåg LL och hans gumma, kexet om jag nu inte tar fel. Och en himla massa andra, som man nu troligast inte kommer att snacka speciellt mycket hockey med mer.
Tråkigt när man ändå pratat så mycket och överlevt diverse f*sus attacker mm att den sidan gått i graven. Men nu äre bara att starta om på nytt och njuta utav de folk som är här.
Jesper Jonsson: Har man helt fel, om man frågar om du kommer ha tippningen uppe inför kommande säsong också?
Tror jag låg väldigt bra till första 10 omgångarna förra säsongen. Men det kanske inte var du som fixade den fina tävlingen.
Lite av charmen med west är ju att han skriver det han tycker. Ibland blir det som du säger påhopp och ibland alldeles för nära sanningen för att folk ska tycka om det. Men helt klart kan han mycket hockey, men ganska lite om ödmjukhet.
Kickan: Du tar mig på bar gärning. Skyldig, erkänner. Av någon anledning kunde jag inte välja samma nick på detta ställe fastän ingen annan verkar ha det namnet. De ville kanske helt enkelt inte ha mig här.
Så hur många gamlingar är det som sökt sig till detta ställe då? Iofs så verkar det som en hel del måste ha befunnit sig på detta ställe redan innan nedläggningen med tanke på antal inlägg man hunnit generera.
Och nu är LHF:s forum aktivt igen, dock endast för medlemmar.
Än så länge finns det bara 3 inlägg...av samma person. Ja, just det, Sven S :-)
Kickan: När du nämner alla dessa så kommer man ju helt plötsligt ihåg en himla massa namn som man inte hade kvar i minnet. Men man får väl vänta tills det blir säsong innan man får kampa med dem och försöka vara objektiv fastän man vet att det inte brukar fungera.
Portello: Frukta och skälva? Jag vet faktiskt inte... Det kanske bara var ett informativt inlägg då han faktiskt spelat i luleå och någon kanske bryr sig om hans fortsatta öden. Har då inte sett den infon på modo's forum.
Ambroo: Jomenvisst, klart att det kommer att bli SM-guld med en Sundström som alltid legat i topp i poängligorna än var han spelat och ju är känd för att bara spela offensivt.
Man har, inom föreningen, sagt att målsättningen är att man ska ta SM-guld inom tre säsonger. Men målsättningar och reella resultat brukar inte alltför ofta vara samma sak.
Portello: 100 kronor för att gå in på en träningsmatch känns otroligt dyrt. Det var inte länge sedan alla försäsongmatcher var gratis att gå på.