Luleå HF

116704 inlägg · 888 ämnen

Go`natt

« · 312804 · » Till forumet

Sv: Go`natt
björn power: Det finns inget som orsakar så mycket känslor - och för all del känslosvängningar - som hockey, men jag älskar det. Tycker man att allt är åt helvete och allmänt eländigt efter en förlust så mår man ju så mycket bättre och är så mycket lyckligare efter en seger, särskilt om segern är en storseger mot MooDoo. Ohockeyintresserade har svårt att förstå det där, men kanske har det egentligen mindre att göra med att det just handlar om hockey utan beror mer på hur man är som person hur man upplever det. Jag är en extrem känslomänniska, och i regel är det allt eller inget som gäller - utan mellanlägen - vad jag än väljer att engagera mig i.
Kommentera

lizzard: Jahapp, nu vet jag varför det gick som det gick. Det var ju helt enkelt för att jag tog ut segern i förskott och firade med ett superskrov redan innan matchstarten.
Däremot så upplever jag det som att jag befinner mig i någon form av trans idag, kanske mest beroende på min första insats som "lärare".
Kommentera

björn power: Resan hem igår satt man bara som i trans, bara njöt av resultatet. Firade vinsten med ett skrov på Sunes det var det klart värt.
Kommentera

Kickan: mmmmmmmmmmm *ler*
Det är ju det vi alltid sagt,det är fantastiskt att vara LHF:are !

ALLA borde inse detta faktum,för att uppnå det högsta så ska man vara LHF:are ända längst in i hjärteroten.Då men först DÅ kommer man till insikt om vad livet egentligen går ut på samt vad fulländad lycka och harmoni är :)
Kommentera

björn power: Inte bara igår kväll, jag går fortfarande omkring som på moln och skiner som en sol. Jag lyckades inte somna förrän ca 02.30 eftersom jag inte var ett dugg trött utan bara lycklig igår. Jag är stolt över killarna. Vilken laginsats och vilka snygga individuella prestationer. Vilka älsklingar de är!
Kommentera

Lövva: Japp det stämmer G rad 15 och O rad 15 är samma kort. Men det kanske fixas till senare
Kommentera

lizzard: mycket bra, även om jag tycker att vissa bilder defentivt inte stämmer. B.la så var det en bild från O läktaren där man kunde se P rakt över. Hmm, något misstämmer. Fast helt klart ett bra insiativ från LHFs sida!
Kommentera

Lövva: Såg på Hemsidan att dom gjort interaktiv platsvy, tycker det är bra då får man se direkt hur man ser från de olika platserna i Coop Arena. Bra för folk som inte är i Coop så ofta och ser hockey.
Kommentera

Albert Hall: Har själv pratat med honom å han är iaf av att dömma på vad han sa ej intressarad av att gå till Modo denna säsong. Han vill först å främst kvalificera sig till superallsvenskan med Piteå. SÅ jag skulle tippa att han blir kvar resten av säsongen i Pite. Allhandan har schvammlat förr...
Kommentera

Kort och gott, fyyy faaan vad skönt det var i går kväll !
Kommentera

Kickan: Zajkowski snart i Modo? Undrar om kontraktet är utformat så att man kan plocka tillbaka honom? Iofs så vore det väl logiskt.

Se länk.
Kommentera

Kickan: Jag vaknade inte heller men här på jobbet pratas det mycket om det. Tydligen ett väldigt kraftigt jordskalv för att vara i Sverige. Böcker har ramlat ur bokhyllor och billarm har gått igång.
Kommentera

Tydligen ska det ha varit ett jordskalv i Luleå i natt, men inte har då jag vaknat av det. Jag måste onekligen ha sovit tungt när jag väl somnade.
Kommentera

Nu är det dags! Antagligen kommer jag att sova gott och drömma om när Brabenecs 1-0 stänkare borrar sig in krysset.
Kommentera

LL: Nu jelar, pratar jag me mesjälv...
Nä nu iväg till IB o spela av sig frustrationen...
Kommentera

zigge: ja GRATTIS dårå, o Go'Natt!!!
Större benskydd, grövre plock för ALLA våra målisar....
Kommentera

zigge: jo, Nordgren förefaller vara väldigt betydelsefull för TIK. Och det är klart, skulle Kapanen inte kunna spela vidare så är det nog bara att glömma högre placeringar för TIK om man inte ganska snabbt hittar en kompetent ersättare.
Kommentera

LL: TIK utan Nordgren är bara ett halvt Tik....
Tungt avbräck, samt den giktsjuke Kapanen, kan bli tungt...
Kommentera

zigge: nåja, inte ens jag tror att Luleå ska kunna tappa 6-1 med mindre än tio minuter kvar. Fast traumat från när vi var nära att tappa 7-2 till 7-6 hemma mot LHC för ett par år sedan sitter fortfarande i... (vi vann till sist den matchen med 8-6 efter mål av Huczkowski i tom LHC-kasse - men LHC hade ett stolpskott vid ställningen 7-6!)
Kommentera

Dysso:jag saknar åxå ord.......
Kommentera

LL:Du är en försiktig man...
Kommentera

Nån:Skare bli 2 sifrit?
Kommentera

Kickan: Åhhhhh, vad hände???
Jag ska överklaga, lämna in video's visande Portello bunden vid en tall!!!
Så här fåre I N T E gå till!!!
Kommentera

Portello: Jela tur att jag hade lämnat datorn innan du nämnde Lennart, annars hade jag väl fortfarande osovit.

Det känns som en bra dag idag, alltså vinner vi lätt. Dessutom får Husse äntligen näta och av bara farten gör han ett mål till och ett till och ett till... Och så håller han på, minst en gång i minuten matchen igenom. Bäva MooDoo, bääääva!
Kommentera

JOY: Gonatt med dig.
Sleep well.
Kommentera

JOY: Har ingen låt att svara med, men jag nynnar lite smått i alla fall. G'natt med dig du med. :)
Kommentera

Jag säger godnatt med en fin gammal Eagleslåt. Se länk.
Kommentera

Portello: Hm, det där lär nog få dem att sova gott...
Kommentera

Chief: Jag lär nog vara vaken uppe ett tag till. Är inte trött ännu.
Till dom som ska sova har jag bara en sak att säga:
Akta er för Lennart!
Kommentera

Äsch då! Ska ni gå och sova allihop? Får väl tala med mig själv då. Om inte Portello håller ut en stund till förstås...

G'natt med allihop i alla fall! :)
Kommentera

Dysso: Nattinatti! Shit, jag borde ju också sova nu. Ska upp igen om drygt fem timmar.
Kommentera

Dysso: Nattinatti. Jag borde också sova, sägs det. Jantagligen är det sant.
Kommentera

Tror jag får bli först med att gräva upp den här tråden för kvällen.

G'natt!
Kommentera

Nu ska jag skriva nåt som har med denna tråden att göra, Go`Natt på er alla nu hägrar sängen för mig.
Kommentera

Portello: Nä har jag påstått det då? Svarade bara på frågan var du höll hus idag.
Kommentera

lizzard: Men var jag ensammen om att vara på den?
Kommentera

Portello: SKulle nog ha hållt mgi borta från hockeyn denna helg. Har sett två matcher å totatl 3-11 i mål :(

Vi skulle ha farit å sett a-jun igår, dom vann ju me 2-1
Kommentera

Portello: SKulle nog ha hållt mgi borta från hockeyn denna helg. Har sett två matcher å totatl 3-11 i mål :(

Vi skulle ha farit å sett a-jun igår, dom vann ju me 2-1
Kommentera

Portello: Jo det stämmer men jag var inte på denna 5-0 förlusten som du var på.
Kommentera

lizzard: Nedrans Portello. Du får allt låsa in din lillebror, alternativt förse honom med en tröja med långa ärmar (som man knyter bak) så han i vart fall inte kan ta sig någonstans med bil : )
Kommentera

lizzard: Och vem mer var där? Lizzard kanske?
Kommentera

Kickan: Han var ju förståss på Piteå matchen idag, å se hur det gick förlust med 6-3.
Kommentera

Frisco: 1-2 mot Frölunda känns ju inte som någon jättehemsk förlust heller kan jag ju tillägga. Våra a-jun har varit bättre än jag räknat med, framför allt för att 86:orna tagit ett stort kliv framåt.
Kommentera

Kickan: Han sitter nog och kurar i en garderob någonstans och pratar osammanhängande. Någonting om "jela Kickan" och "en massa påhitt om att min närvaro påverkar LHF negativt". Dessutom så dricker han tydligen kopiösa mängder Trocadero.
Kommentera

Frisco: Han brukar iofs inte kolla a-junmatcher men han kanske gjorde ett undantag idag och körde hit från Piteå då. Annars jobbar han kanske.
Kommentera

Kickan: Portello kanske var och såg er J20.match idag? Det blev ju förlust där också.
Kommentera

Undrans var Portello är. Vågar han inte visa sig här efter att det än en gång bevisats att hans närvaro i Coop Arena betyder förlust för LHF?
Kommentera

Frisco: Nej, bara MooDooister ; ) Dessutom är MooDooisterna de enda som brukar bli upprörda över namnsaker så jag tänkte att ni kanske förväntar er att andra ska reagera som er.
Kommentera

Kickan: Var inte heller meningen att göra dig upprörd. Brukar alla som SportSnackar med dig försöka det eftersom du tror det?
Kommentera

Frisco: Det får du väl tycka om du vill, det gör mig hur som helst inte särskilt upprörd.
Kommentera

« · 312804 · »