Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Hv-LHF

« · 115910 · » Till forumet

Sv: Hv-LHF
Paddan: Modobok? Nej tack, tror att jag hellre lägger den på LHF boken av någon konsig anledning :)
Kommentera

Portello: Jasså, förstår inte alls varför. Men det är klart, det får väl räcka med den medlemsavgift i Modo Hockey som du igår lovade att du skulle betala ;-)
Kommentera

Portello: Snart börjar ju hockeyn på allvaret. Då sker även invasionen av Sunes å Gunnars. Life dosen´t become any better than that :)
Kommentera

Lövva: Gunnars är väl Gunnars kiosk väl? Men vad är Sunes?
Kommentera

Lulekickan: Dock så bästa tjecken i Lule är utan tvekan Linkus Fjaagmoo. Enligt källor så har han gjort 15 mål under försäsongen :)
Kommentera

Jag tror att vi vinner mot hv på tisdag vi vinner med låt mig tänka....... 4-2 målskyttar blir FagemoX2 Ledin och "hento" som gör sissta i tom kasse
Kommentera

lhfpower: Kivan går, Kivan går, Hento han gör mål, åhh va kul de är att se Hento göra mål HEY
Kommentera

Lövva: Det är för många vokaler i namnet för att han skall kunna vara tjeck ju.
Kommentera

Lulekickan: Men han kanske är adopterad :)
Kommentera

Lövva: Du är alltid lika rolig du=)
Kommentera

lhfpower: Bo Hansson brukar ju jämt förespråka favoriter i repriser!
Kommentera

Lövva: Vore kul om man fick se hento göra mål i Leksand så har jag fått se ett målvakts mål som inte du sett då skulle jag ha nånting att kontra med då du drar upp Myllys mål.
Kommentera

lhfpower: Men å andra sidan var jag inte på matchen vilket vissa var mot Malmö
Kommentera

Lövva: Okej du vinner även denna diskusion=)
Kommentera

lhfpower: Jag är som FBK var i slutpelet 2002, nämligen obesegrad. Så d har fixat ditt Internet. Nu måste du ju vara glad. Bara du far på jobbet nån gång också :)
Kommentera

Lövva: Joodå det kom igång i måndags kväll ska fara på jobbet i morn kanske får se=)
Kommentera

lhfpower: Hälsa Pappa Bosse från alla hans beundrare då, fast de är kanske lätträknade vid närmare eftertanke. Undrans hur sonen klarar sig i Lönnlövslandet utan honom.
Kommentera

lhfpower: Annars är det ju skandal. Jag måste ju tvätta bilen :)
Kommentera

Nej, nu får det nog vara slutpostat för min del för ett antal timmar framåt. På det här sättet får jag ju inget vettigt gjort. Hej med er tills vidare.
Kommentera

Lulekickan: Joo man kan ju undra hur han klarar sig själv där borta men Pappa Bosse åker över med jämna mellanrum så det löser sig nog.

Löwa : Jasså du vill snika till dig en gratis tvätt nu igen=)
Kommentera

lhfpower: Har faktiskt inte gjort det nu sen i våras så jag tänkte att det börjar bli dags =)
Kommentera

Lövva: Vi får ta det nån dag då jag är frisk igen=)
Kommentera

lhfpower: Frågesport: Nämn då likheter mellan dig och Kickan???
Kommentera

Lövva: Sitter ni hära och snackar skit som vanligt?

lhfpower:Sätt genast ihop ett Dream Team och Joina Portellos Vänner och Hockeysnack.
Kommentera

Lövva: Är "då" ett uttryck för att du också passar in i skaran? Alltså ett uttryck för att du också är förkyld.

Damnit, jag som inte skulle posta någe mer förrän i eftermiddag. HS är ju farligt ju, det fördärvar mig helt.
Kommentera

Lövva: Fick grubla ett tag men jag fick ju lite hjälp av Kickan längre upp. några andra likheter finns nog inte
Kommentera

Lulekickan: Faktiskt, men det är inte mitt fel. Jag var ju i den där jävla skithallen 3,5 mil ifrån Luleå. Tror aldrig att jag har varit i en kallare hall.

Är ni beredda på de slutgiltiga svaren?

Svar nummer ett: Bägge spolade matchen igår för att de var "krassliga".

Svar nummer två: Bägge gillar uppenbarligen att rulla ner för läktarn =)
Kommentera

Portello: Joo jag ska snickra ihop ett DT inom några dagar
Kommentera

lhfpower: innom några dagar?? Varför inte nu på direkten så är det gjort? Är väl lika bra du gör det nu när du ojobbar, för så mycket har du väl inte att göra?
Kommentera

Portello: Vi snackar väll aldrig skit! Det vi säger är vesäntligt as hell! :)
Kommentera

Portello: Jag får väll göra det då om jag orkar=)
Kommentera

Stog just och tittade på disken i köket men eftersom att jag är ofrisk vet jag inte om jag orkar ta tag i det idag
Kommentera

Lövva: Haha. Hade jag låtit bli att säga att jag höll på att snubbla när jag gick ner för de monsterhöga trappstegen i Björknäshallen hade du förmodligen inte ens märkt det. Det var ju som mer en känsla än en konkret fara så jag vet inte om det kvalificerar mig för kategorin "de som gillar att..."
Kommentera

lhfpower: Nää, det är ju klart. Om man inte klarar av att vara hockey så kan du ju vara svårt att diska. Synd att du inte gjorde det igår. Då hade vi kunnat sjönga. Hemma å diskar, ja han är hemma å diskar.

Nu börjar jag bli orolig. Alla inkl. mig har satt största förväntnignarna på Fagemo. Kan ju inte bli mycket annat än fiasko. Det är lättare att slå ur underläge. Så Micke Johansson kommer säkert gå å vinna hela påängligan :)
Kommentera

Lulekickan: Närå, det syntes. Jag trodde först att du skulle starta ett nytt flygbolag. Första flygturen brukar ju vara extra vinglig. Sa du äns de? Har för mig att du försökte prata bort den S T O R A insidenten! :)
Kommentera

Lövva: Det kommer aldrig att inträffa att jag är hemma och diskar istället för att gå på hockey

kanske kan bli en ännu större sessation kanske Ledin går och vinner poäng ligan:)
Kommentera

lhfpower: Du låter mammsingen diska då du är på hockey va?? ;)
Kommentera

lhfpower: Nu kommer alla att idiotförklara mig. inte minst Kickan :) Men jag förväntar mig mer av Ledin än vad jag gör av Micke Johansson.
Kommentera

Lövva: Uppenbarligen är du en idiot i så fall. Jösses! Du gillar inte riktig hockey va? Annars kan man omöjligen ranka Ledin högre än Miche J.
Kommentera

Lövva: Man kan inte ktäva m,ycket av en som har "finnen" som favorit spelare ser jag håll dig till fotbollen du=))
Kommentera

Portello: Mamsingen gör mycket åt mig men hon diskar inte ( I extrema nödfall kanske) det får jag göra själv=)
Kommentera

Lulekickan: Micke Johansson kommer att göra en Kaupilla. Fast det är å andra sidan kanske inte så dumt. Då kasnke du köper hans tröja också =)

Dessutom så har jag hört att han är lite som Renberg. "NEJ! Jag vägrar bjuda dig på ett tuggummi. Jag måste ju tänka på min egen ekonmi"
Kommentera

lhfpower: Du...Finnen är kung. Kolla bara vem som vann plus å minus stat. förra säsongen. Å ändå så får han JÄMT spela i box play!
Kommentera

Lövva: +/- räknas inte i PP och BP
Kommentera

Portello: Inte? Okej då, men det är ändå starkt att vinna den! Han är såååååååååååååååå bra helt enkelt!
Kommentera

Lövva: Okejdå finnen tillför väll lhf en hel del då

men jag fattar fortfarande inte varför du ens kan tro att Ledin kommer att vara bättre änn Micke Johansson okej visst har Ledin rockat under försäsongen men ändå.
Kommentera

lhfpower: Tror inte Micke Johansson har den attityden för att gå hem i mitt hjärta!
Kommentera

Lövva: Okej såg ditt inlägg längre ner nu det är ju aldrig skoj att möta en med sådan attityd
Kommentera

lhfpower: Närå, har fått npg av Renberg. Men man vet ju inte om det stämemr. det är ju Falo som har sagt det :)
Kommentera

Lövva: Okej men han brukar juu veta endel
Kommentera

« · 115910 · »