Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Hv-LHF

« · 121692 · » Till forumet

Sv: Hv-LHF
Albert Hall: Hmmm..?
Kommentera

Paddan: Jag har upptäckt att det finns spelare som använder klubban som balanspinne också, vilket är lite trist eftersom de har lite svårt att ta emot en passning då.
Kommentera

Paddan: Bra jobb av Jan Allan och medhjälpare. Inte lätt att göra ett reportage som som inte BARA innehåller klyschor och intervjuer som man redan hört 100 ggr. Det får ju inte heller bli fånigt förståss. Nära fånighetsgränsen var det, men inte över.
Kommentera

Lulekickan: Så länge de inte har med sig ledarhunden in på isen är jag nöjd, för det blir såna problem när det jämt ska markeras revir!
Kommentera

Hälge: Ja? :)
Kommentera

Albert Hall: Jag tänkte att vi kunde ändra på det nu, en Kickanspelare får vi helt enkelt inte gå miste om ju. Jag vill ha massor med smurfar! Vill ha!
Kommentera

Albert Hall: Jag bara funderade högt. :-)
Kommentera

Lulekickan: jag vet inte, det där har jag funderat länge på. Det får man väl ta ställning till när det blir aktuellt :)
Kommentera

Hälge: Jag förstod nästan det. Om funderingarna rör det jag gissar får du gärna fundera tystare. :)
Kommentera

Albert Hall: Jo, vore ju dumt ifall någon skulle säga något dumt....

Top Ten Biggest Lies in Hockey

10. "We think the referee made the right call."
9. "That foot-in-the-crease" has really improved the game in many ways."
8. [Anything having to do with Mike Keenan]
7. [Anything having to do with press coverage of how salary negotiations proceed in a friendly manner]
6. "We think his agent advised him very wisely."
5. "Don't sweat it, kid -- we're just sending you down to the minors for a few weeks."
4. "Our players never take painkiller injections."
3. "I don't care if I am not scoring, so long as the team is winning."
2. "Honest coach, I only had two beers last night."
1. "Don't worry, my roommate is a really heavy sleeper."
Kommentera

Albert Hall: Ska göra det nästa gång..nu blev det en ofrivilligt hög tankegång.Kort , men hög !
Kommentera

Albert Hall: Svaret på din fråga ALLT plus lite till!
Kommentera

Lulekickan: En smurf är aldrig fel, två kan väl gå an. Men tre, njaeeee, då blir det för mycket smurf och för lite muskler.
Kommentera

Albert Hall: Jahaaa, och jag som trodde att ni pratade om de där små blå plastfigurerna som var populära någon gång i tidernas begynnelse..... ;)
Kommentera

Hälge:
(Akta dig väldigt noga, Kickan är orförande i Vi-hjärta-Fagemo klubben, hon kan vara väldigt ilsk) :)
Kommentera

Lövva: Knappt jag vågar fråga varför? En sån snäll och beskedlig grabb.
Kommentera

Albert Hall: Jag vet , men jag känner mig lugn här hemma.
Kommentera

Paddan: Jag tycker också det är jobbigt att det alltid ska markeras så förbannat. Ni kan väl lämna LHF-spelarna ifred hädanefter och låta dem sköta sitt jobb : )
Kommentera

Lulekickan: Börjar nästan tro att du är en smygpölsaanhängare eftersom du pratar så mycket om smurfar...... :)
Kommentera

Lulekickan: ....det där förstod jag inte riktigt. Vi supportrar som är så lugna och beskedliga, vad skulle vi göra. :)
Vi må kanske enligt all rådande "expertis" vara Sveriges, eller Världens enögdaste publik, men inte sjutton springer vi omkring och kladdar på Lulespelare i varje fall....
Kommentera

Jag hoppas verkligen att många av er har möjlighet att hänga på HS imorrn på dagen.
Usch vad jag längtar till 19.00 imorrn
Kommentera

Hälge: Nu tycker jag att du ska sluta antyda saker Hälge. Aktarej så jag inte börjar morrrrrrra!

/Kickan, ordförande i Vi-hjärta-Fagemo-klubben med stöd från vice ordföranden Albert, ledamöterna Portello, Lövva, lizzard och vivix samt Fagemos största beundrare El Maco, gud och mike 66. Hihi.
Kommentera

Lulekickan: Får man fråga om ordförande Kicks har tagit hand om sådana grundläggande saker som att trycka upp schyssta medlemskort, fixa en ordentlig klädkollektion, streamers mm?
Kommentera

Lulekickan: Jaja , jag åker väl på jobbet istället då.

Go´natt på er Lulingar , MoDoiter och annat löst folk :-)
Kommentera

Albert Hall: Men Albert, tänk dig 3 x Kauppila på spelhumör. *drömmer* Bättre än så kan hockey aldrig bli. Motståndarna skulle bli så yra i bollen av allt snurrande att de skulle vara tvungna att sätta i sig en - för en person som lätt blir åksjuk - livstidsförbrukning av åksjuketabletter för att överhuvudtaget klara av att fullfölja matchen.
Kommentera

Paddan: Bli medlem så får du veta. Är inte DU medlem föressten?
Kommentera

Lulekickan: Visst, men så kommer dagen när 3 x kauppila inte "är på humör"........
Finns inte många kvar som jobbar dårå....
Kommentera

Portello: Njae, jag har ju ett jobb att sköta så det blir nog inte så mycket surfande imorgon, fast jag lär väl kika in en liten stund ett par gånger under dagen.
Kommentera

Albert Hall: Inte sjutton vågar man väl bli medlem i en sån förening, då är ju risken stor att man måste "konvertera" ;)
Kommentera

Hälge: Gonatt Hälge, och sluta inbilla dig saker..... :-)
Kommentera

Paddan: Prata med Kickan, du kanske kan få vara anonym stödmedlem? Så inte dina olulingspolare blir arga på dig menar jag.
Kommentera

Paddan: Såna saker tycker jag nog det åligger undersåten Portello att fixa, någon nytta ska vi väl ha av honom. Dessutom verkar han ju ha en hel del tid över eftersom han tydligen har tänkt hänga på HS hela dagen imorgon.
/Överstekickan
Kommentera

Lulekickan: Äsch , jag vet att du inte kommer kunna koncentrera dig på jobbet pga av matchen , så nog kommer du att hänga här mest hela dagen :)
Kommentera

Albert Hall: Det kommer ingen ohumörsdag. Inte om man är snäll mot de små skojsiga smurfarna.
Kommentera

Albert Hall: Helt alvarligt, han är inte snäll. Den drygaste å divigaste. Han tror han är värsta superstjärnan.
Kommentera

Hälge: Nattinatti Hälge, och lycka till imorgon. (Det gick ju bra senast jag önskade er lycka till så jag testar igen).
Kommentera

Lövva: Tror inte så många tror dig pga att vi vet varför du inte gillar honom
Kommentera

Portello: Någon stund kommer jag nog att kolla av läget under dan. Måste ju läsa tidningar, allehanda forum och så för att hålla sig uppdaterad naturligtvis.
Kommentera

Lulekickan: Tackar !

Nu åker jag på jobbet.
Kommentera

Lulekickan: Vad åligger mig att fixa? medlemsskap till Paddan i Vi-hjärta-Fagemoklubben eller?
Kommentera

Lulekickan: Jasså, jag visste inte äns att jag var med i styrelsen. det kom som en chock från ovan :)
Kommentera

Lövva: Aha, jag känner honom inte. Jag vill nog inte veta mer heller......
Kommentera

Portello: Det var bara premiären jag var lite skraj för. Nu är jag hur lugn som helst. Förresten är det svårt att hänga på HS om man sitter i en lokal långt bort från datorn.
Kommentera

Albert Hall: Hehe låter som mig, läsa allt som bara kan läsas .
Vem tror ni gör premiärmålet i Coop Arena då?? Jag tippar på Rönnqvist.
Kommentera

Lövva: Skitsnack Lövva, Fabbe är en raring.
Kommentera

Lulekickan: Jo, det är klart. Som det känns nu så kommer jag att ligga och yra i morgon och rabbla osammanhängande! Var faktiskt tvungen att kolla så att det inte var så att jag bara satt för nära elementet.

Annars så brukar jag ju vara inloggad här mest hela dagarna när jag "jobbar".

Måste ju ha varit i mitt stadium av Barry White-imiterande som jag för en stund inbillade mig att vi faktiskt förlorade mot Timrå med 4-1....
Kommentera

Albert Hall: Jag trodde du skulle ha förståndet å säga : "Aha, jag känner honom inte. Jag vill nog inte göra det heller" :)
Kommentera

Portello: Ja, det kan du också få fixa. Annars tänkte jag mest på de däringa sakerna som Paddan räknade upp i ett inlägg längre ner. Medlemsprylar och sånt alltså.
Kommentera

Lulekickan: Närå, mina ord kom från helt objektiva fingarar! :)
Kommentera

Lövva: En skänk från ovan menar du väl?
Kommentera

« · 121692 · »