Luleå HF

116687 inlägg · 888 ämnen

J20

« · 908905 Till forumet

Sv: J20
björn power: soft med överåriga.
Kommentera

björn power: Riktigt kul att busen får näta
Kommentera

Kul med seger för Luleå.Och kul att Anders Nilsson fick rädda 37 skott samt hålla nollan.
Såg honom spela mot Piteås div 1 lag och då imponerande han också och höll nollan.Kanske en blivande a-lags målvakt?
Kommentera

björn power: Riktigt kul för Lidhammar.Våran buse och Tomas Holmström-liknande spelare.Ialla fall om man heter Nyström.
Kommentera

Premiär och hemma match mot SAIK, 3-0 i början av 3:e efter äkta hattrick av Mikael Lidhammar (alla i pp1 dessutom).
Hoppas det håller, verkar vara en jämn tillställning..
Kommentera

Salcin: Vinst idag mot Skellefteå med 4-1.Viktor Lindgren gjorde två mål.
Hoppas att a-laget också vinner mot Skellefteå på torsdag.
Kommentera

1-1 Just nu borta mot Leksand Linus Omark som leder norra seriens poängliga är Luleå's målskytt.

Borde vara nästa intressanta namn som får chansen i A-laget.
Kommentera

Albert Hall: Blir ju intressant den 19 nov mot Timrå seriefinal och allt, passande match välja som den första J20 match jag kommer se live.
Kommentera

Kickan: Ja matchprogam känns ju hursomhelst nödvändigt köpa, om jag ska kunna hänga med på vem som är vem.
Kaffe behöver du inte uppmana mig köpa, lär bli en kopp per periodpaus.
Kommentera

Salcin: Fast köp matchprogram om det finns ett sådant. Då får de iaf in en tjuga, och mer än det är det ju definitivt värt. Ungdomsverksamheten behöver dessutom alla pengar de kan få så även om du struntar i ett ev matchprogram så tycker jag att du ska köpa det om det finns samt dricka så mycket kaffe du bara tål.
Kommentera

Albert Hall: OK, då lär jag absolut fara och se matcherna, lite intressant att se vilka som kan tänkas knacka på dörren till nästa säsong.
Kommentera

Salcin: Brukar vara gratis utom i slutspel.
Kommentera

Nån som brukar vara och se J20-matcher och vet vad det kostar?

Tänkte ev masa mig ner till Coop och se J20-matcherna 19-20/11 mot TIK och BIF.
Kommentera

Portello: Miss av mig han spelar visst i Storhamar(Norge) i år var ifjol han var i Växjö. Länk för hans spelarkarriär.
Kommentera

Albert Hall: Aha, det har jag missat vilken match var det han var med?
Kommentera

Salcin: Japp, precis han jag menar.Tack för infon.
Kommentera

Portello: Om det är Urban Omark du menar så spelar han i Växjö Lakers.
Kommentera

Salcin: Omark har lirat nån match redan nu. Skulle inte förvåna mig det minsta om det blir fler. Lidhammar har däremot inte spelat nått i ES ännu.
Kommentera

Salcin: Väldigt kul att det går bra för J20.

På tal om Omark ja.Han har ju en bror som var på g till Luleå för några säsonger sedan men han hamnade i SSK om jag inte minns fel.Tror även att han blev utlåndad av dom.Någon som vet var han huserar nu?
Kommentera

J20
Det går fortsatt mycket bra för juniorerna, även denna säsong.
Klar serieledning trots mindre antal matcher spelade.
Mikael Lidhammar och Linus Omark ämnen för A-laget nästa år måntro?
Kommentera

« · 908905