Paddan: Hrmpf! Det är väl jag som är mästertipparen.
Jag läste eran tidigare diskussion om tvävlandet och förstår att det Albert försökte säga är att ni är blåbär ; ) Fast Albert är för snäll för att säga det rakt ut.
Lulekickan: Ojdå, huur kunde jag glömma bort att du vann tvävlingen? Måste vara Alberts intensiva kampanjande för att försöka överta tronen som mästertippare.
Portello: Hmm, menar du då tronskifte på jumboplatsen, elle? Känns redan nu som att jag kommer att ha en enda lång formsvacka under försäsongen, för att avlösas av en en match lång formtopp och sedan återgå till samma djupa formsvacka.
Lulekickan: Hur kul kan det egentligen vara att ha två likadana priser? Eller har Albert redan gjort iordning ett särskilt pris åt dig utifall att du skulle råka gå och vinna nu igen?
Förresten läste jag något tragiskt idag. Någon forskare eller vad han nu var säger att männen inte behövs och kommer att dö ut eftersom barn kan fixas på konstgjord väg. Det låter jävligt tråkigt. Själva födandet föreställer jag mig inte är så kul i alla fall, hur roligt man än har haft 9 månader tidigare.
Paddan: Det var ju ett speciellt pris just för den speciella tvävlingen så det blir nog ett nytt omslag nästa år iaf. Förresten har ju tvävlingsnämnden besämt att padeländet ska stå för priserna kommande säsong så nu är det bäst du börjar spara.
Dysso: Du har rätt, vi struntar i det. Jag har ingen större användning för handböcker i frågan om hur man tar sig igenom en grodtunnel på Gotland i alla fall.
Dysso: Du har rätt, vi struntar i det. Jag har ingen större användning för handböcker i frågan om hur man tar sig igenom en grodtunnel på Gotland i alla fall.
Lulekickan: Jaså, det hade jag inte hört talas om. Hmm, få se vad ska man offra då då för att ha råd med de där oerhört dyrbara tvävlingspriserna? Blir svårt det där. Jaja, kanske kan hitta några fina vykort någonstans...
Det är förresten tydligen väldigt lyhört "on top of the world".
Dysso och Kickan: Tackar, tackar, här väller det minsann in tips hela tiden på olika tvävlingspriser. Hmm, att jag glömde bort tomteklubborna. Illa, mycket illa.
Suzanne: Nej, det är ju det som är det jävliga. Vi får starta en rädda männen-kampanj tror jag. Den där forskaren säger att deras kromosomer är av för dålig kvalitet och att det är därför de kommer att dö ut. Vad göra? Den dag det är dags för något bowlingklot får de hellre snita magen på mig.
Tror dom tar sig ut genom magen alldeles utan snitthjälp, gjorde dom iaf i filmen. Tur att man hade en bra uppväxt där man fick lära sig hur det går till på ett tidigt stadie. Aliens istället för barnkunskap, att dom inte satsar på det i alla svenska skolor?
Suzanne: Jag tror att det är en konstig jordig väg.
4 sekunder är ändå en rätt lång tid. Jag kan viga folk på 2 om jag väljer kortvarianten. Lite trist för de inblandade kanske, men jag vet inte om jag tycker det verkar särskilt kul att gifta sig i alla fall. Kan man någonsin lova att något skall vara tills döden skiljer oss åt, annat än om det gäller kärleken till favvolaget?
Jag kommer aldrig att föda den normala vägen utan kommer att kräva att de snittar mig även om jag så ska betala allt själv. Varför ska man plågas och förstöra sig ännu mer än man gör av enbart graviditeten?
Hälge: Jomenvisst, förresten, det verkar som att Cykelmodem Arena eller Pedalkraft Arena kommer att ta ett tag att bygga upp. Måste hinna etablera ett elitserielag i Bjästa först...
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (20)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (14)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
22% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Jag läste eran tidigare diskussion om tvävlandet och förstår att det Albert försökte säga är att ni är blåbär ; ) Fast Albert är för snäll för att säga det rakt ut.