Luleå HF

116772 inlägg · 888 ämnen

Kom ihåg

« · 284051 · » Till forumet

Sv: Kom ihåg
Paddan: Hrmpf! Det är väl jag som är mästertipparen.

Jag läste eran tidigare diskussion om tvävlandet och förstår att det Albert försökte säga är att ni är blåbär ; ) Fast Albert är för snäll för att säga det rakt ut.
Kommentera

Paddan: Att Albert och en apa kan tippa rätt bevisar väl det mesta? Allt handlar om tur :)
Kommentera

Portello: Surt sa räven. Eller var det Surportello?
Kommentera

Lulekickan: Ojdå, huur kunde jag glömma bort att du vann tvävlingen? Måste vara Alberts intensiva kampanjande för att försöka överta tronen som mästertippare.
Kommentera

Portello: Jag lägger iaf högst vetenskapliga beräkningar till grund för mina vinnande tips. Tippar jag alltid LHF-seger så kan det aldrig bli fel.
Kommentera

Albert Hall: Surportello har jag aldrig hört talas om .Kanske är min okände alter ego eller nå.
Kommentera

Paddan: Jag fick ju till och med ett pris av Albert ju. Kvinnor kan.
Kommentera

Lulekickan: Jo, det var visst någon prisutdelning har jag ju fått höra. Någon form av ljudupptagning har jag förstått att det var du fick.
Kommentera

Paddan: Nästa år blir det tronskifte. Vem som vinner ska jag inte tala om nu. återkommer efter tvävlingens slut med besked.
Kommentera

Paddan: Jepp. Jag brukar faktiskt ha med mig skivan när jag är i Umäää så jag kan lyssna på den när jag känner att det är alltför oluleå.
Kommentera

Portello: Jag kan avslöja det redan nu, det blir jag som tar hem den igen : P Dessutom kommer Hägerbäck att göra minst 20 poäng kommande säsong.
Kommentera

Lulekickan: Har du slagit vad om det? Själv så kommer jag att vinna mitt vad emot Paddan.
Kommentera

Portello: Hmm, menar du då tronskifte på jumboplatsen, elle?
Känns redan nu som att jag kommer att ha en enda lång formsvacka under försäsongen, för att avlösas av en en match lång formtopp och sedan återgå till samma djupa formsvacka.
Kommentera

Paddan: Japp. Om jag slutar sist nästa gång så lovar jag att kihklhfelhfwk. Så det så!
Kommentera

Portello: Sämre än jag tippade förra säsongen kan det ju inte gå så alltså behöver du ha minst ett rätt för att vinna över mig :)
Kommentera

Lulekickan: Hur kul kan det egentligen vara att ha två likadana priser? Eller har Albert redan gjort iordning ett särskilt pris åt dig utifall att du skulle råka gå och vinna nu igen?
Kommentera

Paddan: Får hoppas att det var din riktiga nivå då låg på när du tippade sluttabellen inför förra säsongen.
Kommentera

Förresten läste jag något tragiskt idag. Någon forskare eller vad han nu var säger att männen inte behövs och kommer att dö ut eftersom barn kan fixas på konstgjord väg. Det låter jävligt tråkigt. Själva födandet föreställer jag mig inte är så kul i alla fall, hur roligt man än har haft 9 månader tidigare.
Kommentera

Portello: Nej, men jag tänkte att Jante kanske skulle anta vadet.
Kommentera

Lulekickan: Är väl bara att utmana honom. Skulle vara rätt kul om du vann :)
Kommentera

Paddan: Det var ju ett speciellt pris just för den speciella tvävlingen så det blir nog ett nytt omslag nästa år iaf. Förresten har ju tvävlingsnämnden besämt att padeländet ska stå för priserna kommande säsong så nu är det bäst du börjar spara.
Kommentera

Paddeländet ska det stå.
Kommentera

Lulekickan:

Måste han verkligen det? Jag är rädd för att det bara blir massa vääldigt suspekta saker då, där det minst konstiga man får är en tomteklubba.
Kommentera

Portello: Såklart jag skulle vinna. Eftersom jag hatar att förlora skulle jag inte föreslå vadet om jag inte trodde på det.
Kommentera

Lulekickan:

Om det ska fixas på konstjordväg så får man ju inte ens ha kul 9 månader innan det är dags att klämma ut ett bowlingklot.
Kommentera

Dysso: Du har rätt, vi struntar i det. Jag har ingen större användning för handböcker i frågan om hur man tar sig igenom en grodtunnel på Gotland i alla fall.
Kommentera

Dysso: Du har rätt, vi struntar i det. Jag har ingen större användning för handböcker i frågan om hur man tar sig igenom en grodtunnel på Gotland i alla fall.
Kommentera

Lulekickan: Jaså, det hade jag inte hört talas om. Hmm, få se vad ska man offra då då för att ha råd med de där oerhört dyrbara tvävlingspriserna? Blir svårt det där.
Jaja, kanske kan hitta några fina vykort någonstans...

Det är förresten tydligen väldigt lyhört "on top of the world".
Kommentera

Ojdå, en dubbelpostning. Kanske har jag drabbats av parkinson i fingrarna eller nåt.
Kommentera

Dysso och Kickan: Tackar, tackar, här väller det minsann in tips hela tiden på olika tvävlingspriser.
Hmm, att jag glömde bort tomteklubborna. Illa, mycket illa.
Kommentera

Suzanne: Nej, det är ju det som är det jävliga. Vi får starta en rädda männen-kampanj tror jag. Den där forskaren säger att deras kromosomer är av för dålig kvalitet och att det är därför de kommer att dö ut. Vad göra? Den dag det är dags för något bowlingklot får de hellre snita magen på mig.
Kommentera

snitta.

Damnit, det är något fel på mitt tangentbord. Det hinner inte reagera innan jag trycker på nästa tangent.
Kommentera

Lulekickan:

Har du inte sett Aliens? Det är så dom tar sig ut...
Kommentera

Lulekickan:

Vilket ord jag fick till i det förra inlägget...konstjordväg . Är det en väg av konst och jord? ;-)

Leva utan män går ju inte, vad ska man då plåga och roa sig med de 4:a sekunderna de orkar ;-)
*ja ja pojkar, inte kasta stekpannor på mig nu, *

Den dagen då det är dags att avla, får dom då pumpa mig full med all bedövning som finns, annars totalvägrar jag.
Kommentera

Dysso: Genom tangentbordet eller genom att någon blir snittad i magen?
Kommentera

Lulekickan:

Tror dom tar sig ut genom magen alldeles utan snitthjälp, gjorde dom iaf i filmen. Tur att man hade en bra uppväxt där man fick lära sig hur det går till på ett tidigt stadie. Aliens istället för barnkunskap, att dom inte satsar på det i alla svenska skolor?
Kommentera

Dysso: Hmm, knepigt, min gröna lampa verkar ha gått sönder. Vet du hur man byter såna?
Vill ju kunna se när det kommer nya inlägg, ju...
Kommentera

Paddan:

Du får vänta, jag håller på att montera in en blå.
Kommentera

Suzanne: Jag tror att det är en konstig jordig väg.

4 sekunder är ändå en rätt lång tid. Jag kan viga folk på 2 om jag väljer kortvarianten. Lite trist för de inblandade kanske, men jag vet inte om jag tycker det verkar särskilt kul att gifta sig i alla fall. Kan man någonsin lova att något skall vara tills döden skiljer oss åt, annat än om det gäller kärleken till favvolaget?

Jag kommer aldrig att föda den normala vägen utan kommer att kräva att de snittar mig även om jag så ska betala allt själv. Varför ska man plågas och förstöra sig ännu mer än man gör av enbart graviditeten?
Kommentera

Paddan: Grön? Har du en skärm till en ABC 80 från -79-80 eller något sånt? Mina lampor är gula.
Kommentera

Lulekickan: Bjästabor ska bara göra sig märkvärdiga, vet du.
Kommentera

Lulekickan: Jepp, alldeles riktigt. En riktig prestandamaskin det där.
Kommentera

Hälge: Jomenvisst, förresten, det verkar som att Cykelmodem Arena eller Pedalkraft Arena kommer att ta ett tag att bygga upp. Måste hinna etablera ett elitserielag i Bjästa först...
Kommentera

Paddan: Jaha, det tar ett tag, då...
Kommentera

Hälge: Jepp, det verkar inte bättre. Så jag tänkte nästan donera namnet till er istället...
Kommentera

Paddan: Känner att jag måste posta en riktig bra låt.
OBS!
Det är INTE jag som sjunger.
Kommentera

Paddan: Tack för det, men det behövs inte. Vi har ju fått ett namn redan.
Kommentera

Portello: Hmm, nu vet jag inte om det är tur eller otur att man inte har bredband. Gissar på tur i det där fallet och hoppas på 15 nya tvävlingspoäng.
Kommentera

Hälge: Jäklar, var jag för sent ute nu igen. Hmm, få se, Percy kanske behöver något arenanamn...
Kommentera

Portello: Applåder till björn power. Han har skrivit det bästa inlägget på forum på VÄLDIGT länge.
Kommentera

« · 284051 · »