Jo, om man inte bor i ett gammalt trähus med sågspån som isolering. Så det ju tryggare att bo inne i stan, är ju inte många meter för Brandkåren att åka heller.
Inte för att jag har nått emot Hertsön men bo där är jag inte så sugen på. Det skulle vara för att huspriserna är svinlåga där i sådana fall. Men en Lulebo lägenhet känns inte så lockande.
Har funderat en tid på att skaffa en lägenhet antingen i TuttiFrutti eller i Norrhamnen. Fan vilket guldläge det är i norrahamn, kring 5000 för en 3:a. Är ju inte så farligt dyrt.
Husen vid vattnet i Eriksberg-GBG, var jag på väg att flytta till men en 2:a kostade då 7200 kr och 3:orna låg nästan på 10 000 papp. Vi vet inte hur bra vi har det här i stan.
Suzanne: Man bör ju jämföra städerna, vi angrensar ju till sundsvall, så det är ingen skillnad så.. Så jag tror att det är mycket mer folk här om man drar en cirkel med en radie på 5 mil än vad det är där uppe:))
Nej kaninerna står ni för, och vi står för sundsvallarna:)
Klart vi är en egen kommun annars hade man nog flyttat till örebro igen:)
willysson: Är du helt hundra. senast jag var där så frågade en person om jag bodde där för han räknade folk. Nä sa ja. jag bor i Skövde. det duger sa han det är nära nog.
Jahaja,då får man plussa ihop sundsvall och timrå, för att få hela befolkningen. Låt se nu?Sundsvall 93 252 + Timrå 17 784?det blir 111 036 totalt. Det var inte dåligt.
Vad kan vi ha att komma med, då. 5 mil?.ja, då blir det fyrkanten. Lule lite nordväst är vi i boden, väst bli älvsbyn, söderut pite. Vi plussar: Luleå 72 139 + Piteå 40 531 + Boden 28 268 + Älvsbyn 8 835. 149 773 får jag det till. Och då är det bara fasta norrbottningar boende på nämnda platser inräknat. Alla sydbottningar på besök för att vara sig själva, se på isbjörnar på storgatan, eller bara pusta ut har inte inkluderats.
150 000 blir väl till och med större än Öret, och då slipper man miljöförstöringen. Jag tänker på det där gnäääälliga. . .
Albert Hall: Undrar var gränsen går för beroende. Jag som ändå tycker att jag snålat rejält med inläggen sedan jag började veckopendla. Beroendet borde då ha övergått till ett oberoende tycker jag.
Albert Hall: LHF kommer förresten trots allt att möta Kärpät under försäsongen. Minns inte vilket datum det var men det var i alla fall under min semester så jag tänkte åka och kolla matchen.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (20)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (14)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
22% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Jo, om man inte bor i ett gammalt trähus med sågspån som isolering. Så det ju tryggare att bo inne i stan, är ju inte många meter för Brandkåren att åka heller.
Inte för att jag har nått emot Hertsön men bo där är jag inte så sugen på. Det skulle vara för att huspriserna är svinlåga där i sådana fall. Men en Lulebo lägenhet känns inte så lockande.
Har funderat en tid på att skaffa en lägenhet antingen i TuttiFrutti eller i Norrhamnen. Fan vilket guldläge det är i norrahamn, kring 5000 för en 3:a. Är ju inte så farligt dyrt.
Husen vid vattnet i Eriksberg-GBG, var jag på väg att flytta till men en 2:a kostade då 7200 kr och 3:orna låg nästan på 10 000 papp.
Vi vet inte hur bra vi har det här i stan.