Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"? |
| 15% |
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds? |
| 26% |
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern? |
| 37% |
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av? |
| 22% |
Rätt lustigt att ni ickelulingar tycker att det är så underligt att några av oss är irriterade.
Hur låter det inte på era egna forum när det inträffar något ?
Var t ex rätt roande att läsa alla hjärnsläpp när DIF fick för sig att Ledin hade gett Strömberg en jättehemsk vattenskalle.
Minns även att när det räknades upp skador på DIF´s hemsida så var det endast bredvid Strömbergs namn som det stod en kommentar.
Och hur klagades det inte på Jonte Hedström för hans hopp/armbågstacklingar under den tiden då han spelade i LHF ?
Fighter tillhör hockeyn och jag skulle lipa krokodiltårar om de skulle totalt skulle försvinna.
Min bitska sida älskar när det osar katt.
Men fighter bör också tas på en gång samt dömas rättvist av en domare kapabel till det.
Sen skiter jag rätt mycket i om NHL har en massa beställningsjobb och spelare som enbart värvas för att utföra dessa.
Är det något som ES ska eftersträva? Att föra in det som NHL pysslar med?