Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

LuleåFans hemsida

« · 120102 Till forumet

Sv: LuleåFans hemsida
Albert Hall: Tack för tipset .,det hade jag ingen aning om.
Kommentera

Lulekickan: Jobba, inte visste jag att du syssla med sånt :) Trodde HS Var ditt nya jobb, hehe
Kommentera

Lövva: Vad gör du om dagarna då?? Är du mellan två jobb?
Kommentera

Hatar att man måste registrera sig överallt att få följa med i nåt :/ registrering hit å dit gillar det inte alls
Kommentera

Portello: Närå, jag har börjat plugga på Lernia! Ganska skönt. Är ledig varje fredag :) hehe
Kommentera

lizzard: Precis, å på vissa ställen går det inet att ha nått nick med åäö. Så jag kan inet heta Lövva på t.e.x LuleåFans *buhuu*
Kommentera

Lövva: Aha påsåsätt.
Kommentera

Lövva: Har du fått ditt lösen mailat till dig?
Kommentera

Portello: Nu är det ganksa exakt fem timmar kvar! Har du hört nått om Webradion?
Kommentera

Portello: Har du inte fått ditt lösen heller?
Kommentera

Portello: Jorå, det fick jag typ några sekunder efter jag hade reggat mig! :) Har inte ni fått det?
Kommentera

Lövva: Nope å det var längesedan jag reggade mig har mailat igår till dom får man se om man får lösen snart :)
Kommentera

lizzard: Har inte heller fått det, ang webbradion vet jag nada.
Kommentera

lizzard: Mailserven kanske inet vissar en viss famlij :)

Åhh, pallar inte å höra på sportradio. De ska ju alltid komma in med annat, typ musik, curling. nyheter å alla andra matcher. Jag vill ju BARA höra från Jönköping
Kommentera

Då var det bäst att slå på radion så att man inte missar inslaget om LHF.
Kommentera

lizzard: Tackar! Fast jag undrar om jag inte är redan reggad där :)
Kommentera

Attans vad jag har svårt att koncentrera mig på jobbet. Jag grejar inte att skriva mer än på sin höjd ett par meningar innan jag är tillbaka här igen.

Det kanske är din mail som strular. För mig tog det ungefär ett halvt dygn innan jag fick mitt lösenord.
Kommentera

Lulekickan: Kan det bero på att man uppgav en hotmail adress? Vissa godtar ju inte sånna adresser........
Kommentera

Portello: Nej, det tror jag inte. Jag har också en "anonym" mailadress fast å andra sidan lär de ju veta vem Kickan är.
Kommentera

Lulekickan: Jag angav min bbb e-mail adress... jag väntar på svar än av dom vad som strulade :)
Kommentera

Portello: Maila dom på [email protected] och säg att du inte heller har fått lösen
Kommentera

lizzard: Jäklar, nu tror jag att Kickans hockeyfeber precis anlänt. Sitter här och hostar min hals sönder och samman, snörvlar och känner hur temperaturen stiger. Kan väl inte behöva inträffa nu, det är ju hemmapremiär på torsdag....
Kommentera

Lövva: Jag kan fortfarande inte förstå hur du tycka om att sjunga en ramsa där innebörden går ut på att skada motståndar lagets målvakt.
Om jag inte är helt ute och cycklar nu (inte omöjligt...) så var det ingen på läktaren som uppmanade Ekman att utföra det illdåd han gjorde.
Kommentera

Paddan: Äh, det är väl inget vikigt du missar i alla fall. Bara en MooDooistmatch ju ; ) Stanna du hemma och kurera dig på torsdag så kan du ju lyssna på någon riktig match istället, LHF-MIF förslagsvis.
Kommentera

Portello: Detsamma. Huga, vad hemskt att vara tvungen att jobba under premiärmatchen och inte kunna följa den på något som helst sätt. I det läget hade jag nog övervägt att sjukskriva mig.
Kommentera

Lulekickan: Hahaha, riktig match sa du. När man kan gå och få en riktig hockeyunderhållning i Kempehallen när Shakin´ Stefan och hans gäng kommer på besök.
Kommentera

Paddan: Ja, Modo kommer ju säkert att vara ruskigt underhållande i år. Jantagligen spelar de en alldeles sagolik drömhockey. Låt vara sedan att de kommer att komma sopsist.
Kommentera

Lulekickan: Äsch vaddå, har vi bara spelat ren drömhockey så är jag nöjd. Har ju blivit bortskämd med att sedan en viss Foppas entré oftast slippa det där nervpirret med lindansandet kring nedflyttningsstrecket. Nästan så att man saknar det där att behöva sitta och ha hjärtat konstant i halsgropen under en hel säsong ;)
Kommentera

« · 120102