Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Nämnlös tråd.

« · 117848 Till forumet

Sv: Nämnlös tråd.
Lulekickan: Vad gäller just Tobe, så har många upptckt att det finns lite substans i vad han försöker framföra. Naturligtvis så är mycket av det han skriver en typ av provokation, men samtidigt så har väldigt mycket varit av unikt slag tack vare hans stil. Stilen och att han provoserar med den är hans signum. Tyvärr har han försökt överdriva stilen på sista tiden vilket gör honom, i alla fal för mig, helt ointressant. När han var som bäst (enl.mig.) försökte jag svara på hans sätt. Det var svårare än man kunde tro. Jag gick bet i att få till den riktiga finessen. Många andra har försökt, med varierande resultat. Ingen har träffat riktigt rätt.
Kommentera

Albert Hall: Jaha, men det var ju tur att du förstod att jag förstod att du förstod. I och för sig så går det ju att kolla trådvis, men...
I och för sig så brukar ju allting för det mesta skrivas i samma tråd här ändå så det blir liksom liten vits att starta nya trådar.
Kommentera

Paddan: Jo jag förstod att du förstod eller hurenuvar.
Kort sagt, det lönar sig inte lika mycket att retas med att tex starta en ny tråd här som på våran officiella. Därmed är det ju inte lika kul att göra det heller för dom som brukar göra det.
Kommentera

Albert Hall: Nej, nog vet jag väl det. Därav "-tecknet!
Kommentera

Paddan: Det försvinner inte. Men det märks inte lika mycket.
Kommentera

NuMountain: Så länge man förstår vad folk vill säga så brukar jag inte reagera desto mer. Gränsen går väl vid när man misstänker att folk skriver mer eller mindre obegripligt bara för att jävlas eftersom de vet att folk stör sig på det, då tycker jag bara det är onödigt eftersom diskussionerna då mer tenderar att handla om "handstilen" än om inläggets egentliga innehåll.
Kommentera

Albert Hall: Med andra ord så "försvinner" det i den här GB efter ungefär en kvart, eller så!
Kommentera

NuMountain: Jag har faktiskt också haft en del kul åt tobe.
Sen märks det nog inte lika mycket att nån skriver skit här, det försvinner ju liksom efter ett tiotal eller hurmångadetnuär inlägg.
På officiella kan de ju ligga kvar i veckor om man har otur eller tur eller hurmannuserpådet.
Kommentera

NuMountain: Oki, jag ska fundera på det. Jag gillar faktiskt det här stället mer än jag hade räknat med från början.
Kommentera

Lulekickan: Å andra sidan är personlig stil något som med tiden blir något charmigt. Jag tillhör ju i viss mån "tobe-fanclub".
Kommentera

arnetiberg: I så fall är du välkommen till LHF:s gb ..tobe.. or not ..tobe..? Ja, plus då att du gärna får låta bli att skriva sådant som gjorde att du blev avstängd från LHF:s officiella.

Om du sedan försöker sluta med att skriva "=" istället för "är" så kanske folk låter bli att reta sig på dina inlägg. Det kan väl inte vara så svårt? Du måste ju ändå använda två tangenter när du skriver "=" och då är det väl lika bra att skriva "är" istället, eller?
Kommentera

Lulekickan: Förstod väl nästan att det låg lite allvar bakom det skämtet. Ta en funderare om du verkligen tycker det här plejset är något att satsa på. Stället är utvecklingsbart och jag vet av erfarenhet som moderator att det är många av våra ideer som utveckar det.
Kommentera

NuMountain: Egentligen sa jag det mest på skämt, men visst skulle jag kunna tänka mig det på riktigt, nu när jag tänker efter.
Kommentera

Lulekickan: har haft denna signatur sen i våras samt lovar att ej reta upp dig med tråden du nämner,hoppas det som mest handlade om skämt inte tog allt för illa.även om jag haft signaturen länge så har jag ej använt den många ggr,håller på o sätter in mig i detta,den=ju lite krångligare än den förra.
Kommentera

Lulekickan: Menar du allvar med att vara moderator för gästboken? Jag säger som Gunde. - Ingenting är omöjligt. Men varför inte ta kontakt med moderatorerna som drog igång det här tröskverket? Inte vet jag, jag bara följer med debatten aningen, men nog borde väl du representera en lulenivå?
Kommentera

arnetiberg: Postar du samma politiktråd om Skara-Bert här som du postat på såväl LHF:s officiella som FBK:s officiella forum så hoppas jag att din vistelse här blir kortvarig. I så fall börjar det likna spamming.
Kommentera

dax för en tråd om valet!
Kommentera

Portello: Tyckte du det fanns för lite trådar att skriva i?? :)
Kommentera

Nämnlös tråd.
Ös på!!
Kommentera

« · 117848