Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Nämnlös tråd.

« · 118088 Till forumet

Sv: Nämnlös tråd.
Dysso: Jag sover inte heller, inte nu i alla fall. Däremot sov jag nog när ni postade era osovainlägg.

Attans, jag glömde att säga till Hälge att hålla koll på Bäärnhjelm. Han har spelat så mycket med A-laget under försäsongen att jag nästan hade glömt att han är junis.
Kommentera

Dysso: ...och jag hoppas att LHF vinner efter en jämn match. LHF brukar iofs ha mer än lovligt svårt mot just HV på bortais, men det känns som att den här upplagan av LHF är rätt upplaga att bryta trenden.
Kommentera

Dysso: Jag tror att det kan bli lite mer livat på sittplats den här säsongen. Ett gäng gaphalsar som tidigare varit H-läktaren trogen kommer ju att sitta mitt bland slipsnissarna hädanefter.
Kommentera

Lövva: Kanske borde man läsa igenom allt nytt innan man svarar på något, du hade visst redan skrivit samma sak som jag nyss skrev.
Kommentera

lhfpower: Själv väljer jag nog att kolla LHF:s isträning kl 16.00 på söndag istället för att kolla allsvensk hockey i en svinkall Björknäshall.
Kommentera

LHF:s a-jun vann mot Timrå med 2-1. Christoffer Gustavsson gjorde det första målet på assist från Pierre Berggren. Johan Lindberg gjorde det andra.
Kommentera

Lulekickan: Nja mest troligt sitter man nog hemma det var bara Lövva som lite löst nämde Boden tidigare.
Kommentera

lhfpower: Ja men du bor ju å andra sidan i Piteå, eller Öjebyn kanske det var, så då är det ju inte så konstigt om man stannar hemma och avvaktar ES-premiären istället. Jag bor ju i Luleå och då är det ju inte så jobbigt att släpa sig iväg till Delfinen. Det tar väl ca 10 min ungefär och dessutom ser jag fram emot att kolla en träning igen. Man har ju inte tid till så mycket sådant när man jobbar, särskilt inte som de rätt ofta har kört isträningen på förmiddagen den senaste tiden.
Kommentera

Lulekickan: I Öjebyn kan man väll inte bo nej jag bor mitt i stan.
Kommentera

lhfpower: Men du har väl bott i Öjebyn?
Kommentera

Lulekickan: Nej det har jag aldrig gjort men tommy bor i Öjebyn.
Kommentera

Lulekickan:

HV har i motsvarande grad haft svårt för LHF på bortaplan... förutom sista säsongen då. LHF's nuvarande upplaga må vara bättre än förra årets, men det är HV också. Jag tror det blir mycket svårt för LHF att få med sig någon poäng hem, men ingenting är omöjligt i hockey...
Kommentera

Dysso: Jag skall försöka rapportera alla ev. förändringar fast jag tror jag vet hur utgången blir....dött, tyvärr.
Kommentera

lhfpower: Sugen å sugen, men det vore kul å se hockey. Har inte Pite hemma match imorgon?
Kommentera

Lövva: Nej dom spelar jugh borta i Boden
Kommentera

lhfpower: Jaha, det var som fan.

Min liga start hittils. 21 matcher, 17 vinster, 3 oavgjorda och 1 förlust. 32-7 i målskillnad.

Dock så kom min enda förlust mot laget som ligger jumbo...typiskt
Kommentera

lhfpower: Jaha, det var som fan.

Min liga start hittils. 21 matcher, 17 vinster, 3 oavgjorda och 1 förlust. 32-7 i målskillnad.

Dock så kom min enda förlust mot laget som ligger jumbo...typiskt
Kommentera

Lövva: Jasså det rullar på som vanligt alltså=) du ska inte byta lag snart eller?

Nu ska jag fortsätta se hur hygglig kroner är idag:)
Kommentera

« · 118088