Portello:
Har Ni många spelare som även har kontrakt till nästa säsong? Eller är Ni lika illa ute som MoDo?
Albert Hall:
Åja, MoDo hade några få spelare på kontrakt, har jag bestämt för mig.
Ju tidigare man får klart med en tränare desto bättre är det, iallafall inbillar jag mig det.
Portello:
När Mikael Renberg får läka ihop ordentligt, så känns det som ett bra nyförvärv, den grabben spelade inte så mycket under säsongen. Fast frågan är om han kommer tillbaka något mer, klarar han av så många fler "smällar".
När jag läser din lista så känns det ändå som det är några viktiga namn som är under kontrakt. Men det är svårt för mig att bedöma, då jag inte har följt Luleå så mycket under säsongen.
Nåja, hur det än blir med tränare och spelare så har Luleå trevliga supporters iallafall. Bara en sån sak!
Karoliina:
Skyll på mig, det var jag som var nyfiken på hur läget var hos Er.
Portello: Undrar om jag minns fel, men har inte Pirnes varit ett ständigt nyförvärvsrykte till LHF under de senaste säsongerna?
Karoliina:
Klart jag är Frölundait, något annat alternativ finns inte, sådeså! :)
Karoliina:
Då jag av diverse olika anledningar inte skriver i Frölundas gästbok så får jag ju göra lite besök i andra.
Och sen måste jag ha koll på läget när jag pratar med grannfamiljen, de håller alla på Luleå. Men det viktigaste av allt är att mina goa Lulevänner ser att jag engagerar mig i deras lag.
Albert Hall:
Jag schysst, det var något nytt må jag säga.....
Men hallå där, säg inte så, SM-guld. Även om jag hoppas så är vi inte där än. Det är låångt kvar och ett par hinder att kliva över.
Sannes: För min egen del har jag ännu inte tagit beslutet; om det är korrekt att kvittra med supporter till gänget som så nedsligt mosade oss sistens;-)
Karoliina:
Det är bara att gilla läget. Och du, inse att Ni förlorade mot ett betydligt bättre lag...... :))
Kickan:
*glor*...jaha. Så det är det politiskt korrekta då?
Kickan: jamen...inte fan. Tycker jag. Känns ju onaturligt och fel att gratta dom som man just hatat. Och, sen när, har vi blitt så överhövan rationella då?...*vägrar våga väst*