Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Pekka Saravo

« · 530014 Till forumet

Pekka Saravo
Har idag skrivit ett tvåårskontrakt med Luleå! se länk...kommentarer??
Kommentera

Sv: Pekka Saravo
Linkan: det där låter som en bra värvning. Nu är min ilska mot TK aningen mindre, men än har de oerhört mycket att bevisa innan jag tar tillbaka mitt krav på att de bör bytas ut.
Kommentera

Linkan: Äntligen något positivt när det gäller Luleås A-lag. Det var länge sedan sist.
Kommentera

Portello:

Ja, klart godkänd värvning. Stor och stark kille. Han spelade ju till exempel alla turneringar i Eurohockey tour i vintras. Det vittnar ju i alla fall om en viss kvalitet.
Kommentera

Albert Hall: Visst är det en godkänd värvning.helt klart.Han verkar vara precis den backtyp som jag hoppades att Luleå skulle införskaffa.Nu är det bara att be till de högre makterna att även Skrbek väljer att skriva på för Luleå.

Synd att J20-laget förlorade ikväll. Bara ta nya tag i nästa match.
Kommentera

LL: Känns som att dom måste presentera en ny tränare snart okså, vad jag har fått höra ( och jag hoppas jag har fel) så ska modig/hellgren ev bli tränarkompanjoner..vad säga? inte fan ska jag ha säsongskort iaf! Men visst det skulle inte sitta helt fel med Bartecko, skrbek Pirnes eller varför inte Bradner..givetvis måste dom se till att Nordan stannar annars vet jag inte vad jag gör!!
Just nu är man så jävla upprörd över allt som är och har varit så jag är väldigt negativ åt allt som luktar Luleå Hockey...

AVGÅ NU, MODIG KLANJÄVEL!!!
Kommentera

Albert Hall: hmmm...en gammal HIFK-spelare. Jag måste fundera på vad tycka om saken...*lägger pannan i djupa veck*
Kommentera

Karoliina: Det har absolut inget med ämnet att göra, men jag tycker det var lite synd att jag missade ditt sällskap på HS. Vem ska jag nu utbyta recept med? ;)

Ja, ville bara säga hej, alltså, så hej på er, Kickan, Albert, Portello, Liina och ni andra....
Kommentera

Riktigt bra värvning, kommer att vara i det absoluta toppskicket bland elitseriens backar om lockouten upphör.

För övrigt roligt att se att elitserielag värvar landslagsspelare från Finland, istället för rena dussinlirare som en del lag gör - och tar plats från våra svenska talanger.
Kommentera

Imorrn får man bland annat se honom och några andra nya för första gången i Luleås färger.Ska bli kul att se lite "hockey" efter långledigheten.

Träningen börjar fö i Coop Arena klockan 10.
Kommentera

Portello: fast ska vi bara värva en center till så blir det nog roligare att se träningar än matcher när säsongen väl har startat. Hur Nobbe har tänkt att nuvarande trupp kompletterat med en enda spelare till ska räcka till något annat än tolfte plats undgår mitt förstånd. Vi har ju för fan inte ens fullt lag i nuläget om man inte räknar in ett antal juniorer som tillsammans har obetydligt mer istid i elitserien än vilken åskådare som helst på valfri elitseriematch...
Kommentera

LL: Nobbe måste ju ha skämtat eller varit på lyset när han uttalade sig om att en center var allt vi behöver.Vad händer om Renberg och exempelvis Koch skador slås upp samt att en eller två andra är däckade i influensan.
Ska vi låna spelare från Piteå och Storfors då?
Kommentera

Portello: Äh, det blir ju lugnt för bara Älgkulle klarar av att kliva in på isen så har ju LHF lagt beslag på SM-guldet. Det har ju i varje fall froza-maffian på ert forum bestämt och då blir det väl så, eller? ;)
Kommentera

« · 530014